۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
جلوگیری از تعطیلی مجدد بازار و اصناف کاشان همکاری بیشتر کسبه را می طلبد
معاون سیاسی فرمانداری کاشان:

جلوگیری از تعطیلی مجدد بازار و اصناف کاشان همکاری بیشتر کسبه را می طلبد

کاشان - قپانی پور، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان گفت: جلوگیری از تعطیلی مجدد بازار و اصناف کاشان همکاری بیشتر کسبه را می طلبد.

عباسعلی قپانی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به همکاری نیروی مقاومت بسیج در همکاری برای اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: بسیج یک نیروی پویا و فعال در تمامی برهه های زمانی برای کشور است.

وی ابراز داشت: نیروی مقاومت بسیج در عرصه های مختلف مانند جنگ، سیل و زلزله و اکنون نیز در مقابله با ویروس کرونا، کمک های معیشتی، نظارتی، اجرایی همیشه پشتوانه خوب و نقش بسیار موثر و غیرقابل انکاری داشته است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان با هشدار نسبت به احتمال شیوع مجدد ویروس کرونا در کاشان و تغییر وضعیت کرونایی تصریح کرد: کسبه، بازاریان و صاحبان صنایع اگر امروز ما را یاری نکنند برای نجات جان مردم مجبور می شویم دوباره اصناف و کارخانه‌ها و بازار و صنایع را تعطیل کنیم.

بهترین راه برای تداوم شرایط کنونی همکاری مردم و کسبه است
وی افزود: امروز با لطف خداوند و کمک مردم آمارهای کرونا پایین آمده است و بهترین راه برای تداوم این امر تقویت همکاری مردم و کسبه است در غیر این صورت اصناف و بازاریان و صاحبان صنایع متضرر می شود.

قپانی پور در خصوص کمیته های طرح سردار شهید سلیمانی گفت: طرح قرارگاه شامل چهار کمیته عملیاتی است که مسئولیت هر کمیته به یک دستگاه واگذار شده که عبارتند از کمیته حمایت و قرنطینه، کمیته رهگیری و مراقبت، کمیته آموزش همگانی و کمیته پایش و نظارت که در مجموع در این طرح از رصد بیماری گرفته تا کنترل و درمان پیگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: از همه مردم و خصوصاً کسبه و اصناف بازاریان متدین و نجیب که در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی کمک و مساعدت داشته اند، قدردانی می نمایم و لازم است دانشگاه علوم پزشکی آمار بهبود یافته وضعیت بیماری کرونا در شهرستان را به مردم شریف کاشان اعلام نماید تا شهروندان نتیجه همکاری های خود را ببینند و لمس کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان تاکید کرد: شهرستان کاشان با یاری خداوند و تلاش مضاعف همه دست اندرکاران مبارزه با کووید۱۹ از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی و سپس زرد رسیده و امیدوارم ان شااله با ادامه این روند به وضعیت سفید برسیم.

کد خبر: ۷۳٬۴۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha