۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
۲ شرکت فناور در جمع تولیدکنندگان مواد ضدعفونی‎‌کننده ارومیه
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی خبر داد:

۲ شرکت فناور در جمع تولیدکنندگان مواد ضدعفونی‎‌کننده ارومیه

ارومیه - رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: دو شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری این استان، اسپری و ژل ضدعفونی‌کننده را تولید و روانه بازار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بازار، علی‌محمد نیکبخت صبح یکشنبه با اعلام این خبر افزود: در صورتی‌که مواد اولیه و ظروف فراهم باشد، این دو شرکت می‌توانند روزانه چهار تا پنج هزار عدد اسپری تولید و روانه بازار کنند. 

وی ادامه داد: ظرفیت تولید ژل‌های ضدعفونی نیز با امکانات فعلی روزانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ لیتر است که امکان افزایش ظرفیت در این بخش وجود دارد.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی درباره لزوم توجه به توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان در راستای حل مشکلات مردم به ویژه در وضعیت کنونی بیان کرد: شرکت‌های فناور نیز در این برهه که وجود محلول‌های ضدعفونی یک ضرورت برای کشور و استان است، پای کار آمده و توان خود را برای کاهش دغدغه مردم به کار گرفته‌اند و ما از افزایش این شرکت ها استقبال می کنیم.

نیکبخت با ابراز اینکه پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با هدف بسترسازی برای تولید ثروت از طریق علم و فناوری تاسیس شده است، گفت: این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم شکل‌گیری و توسعه اقتصاد دانش بنیان تلاش می‌کند تا با استفاده از موقعیت ممتاز همجواری با سه کشور آسیایی و اروپایی و دارا بودن هفت مرز رسمی در سطح کشور به حمایت همه جانبه از شرکت‌های مبتنی بر دانایی و خلاقیت و جذب سرمایه‌گذار بپردازد.

کد خبر: ۷٬۳۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha