۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
اجرای ۷۰۰ طرح مسئولیت اجتماعی در شرکت ملی نفت
مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران خبر داد

اجرای ۷۰۰ طرح مسئولیت اجتماعی در شرکت ملی نفت

دارابی، مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران، از تصویب و ابلاغ اجرای بیش از ۷۰۰ طرح مسئولیت اجتماعی در هیئت مدیره این شرکت خبر داد.

به گزارش بازار، بابک دارابی مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران با اشاره به برنامه‌های تدوین‌شده در حوزه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی افزود: با برنامه ریزی‌های انجام‌شده با دستگاه‌های بهره‌بردار، سال آینده شاهد اجرایی شدن این طرح‌ها با هماهنگی دستگاه‌های ذی ربط خواهیم بود.

وی با بیان اینکه طرح‌های تعریف‌شده برای اجرا در سال آینده می‌تواند نقش موثری در افزایش سرانه بهداشتی، خدماتی، ورزشی و طرح‌های هادی روستایی در مناطق نفت و گازخیز داشته باشند، اضافه کرد: در ۲۰ روز آینده، جزئیات طرح‌هایی که قرار است از محل ۴ درصد طرح‌های نگهداشت و افزایش توان تولید نفت اجرایی شود، اعلام می‌شود تا بتوانیم به ابلاغ و اجرایی شدن این طرح‌ها و تکمیل آن‌ها در یک بازه زمانی بسیار کوتاه، اقدامات لازم انجام دهیم.

دارابی گفت: بر اساس برنامه از سال ۹۲ تا ۹۹، دو هزار و ۸۲ طرح با اعتبار ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و با سر فصل‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه، آبرسانی، برق رسانی، هادی روستایی و خدماتی با نگرش مثبت به مناطق نفت‌خیز و جامعه پیرامونی تعریف شد.

وی افزود: امسال نیز اجرای ۳۰۰ طرح برنامه‌ریزی شده بود که تاکنون موفق شدیم ۳۲۴ طرح را با اعتباری حدود ۲ هزار میلیارد ریال تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

به گفته مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران، ۳۲۴ طرح تکمیل‌شده شامل ۲۶ طرح آموزشی، ۵۲ طرح ورزشی، ۱۳۳ طرح بهداشتی و درمانی، ۶ طرح راه مواصلاتی روستایی، ۶ طرح آبرسانی، ۹۷ طرح هادی روستایی و ۴ طرح خدماتی بوده است.

کد خبر: ۷۳٬۳۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha