۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی منجر به تقویت استقلال کشور می‌شود
وزیر دفاع:

تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی منجر به تقویت استقلال کشور می‌شود

زنجان- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران کشوری غنی و مملو از منابع است، گفت: تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی منجر به استقلال اقتصادی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سرتیپ امیر حاتمی ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی زنجان در محل استانداری گفت: شهادت سردار سلیمانی و فخری زاده آخرین سند جنایت دشمنان علیه ملت ایران است.

وی اظهار کرد: افتتاح پنج طرح اقتصادی در زنجان اقدام بسیار خوبی است و  زنجان تنها افتتاح استانی داشته و بقیه افتتاح ها دستگاهی بوده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی ابراز داشت: افزایش سرمایه‌گذاری در زنجان نشان از افزایش امید و اعتماد سرمایه گذاران است و این مهم باید در استان تقویت شود. 

حاتمی تاکید کرد: مردم ۴۲ سال تمام پای انقلاب ایستادند و امروز همه مردم در جنگ اقتصادی حضور دارند و دشمن می‌خواست انتقام خود را از مردمی بگیرد که پای شعار استقلال هزینه دادند و مردم را عاصی کند و تابستان داغ رویکرد اصلی برای خسته کردن مردم بود. 

وی افزود: با وجود همه مشکلات در مقابل دشمنان، متحد و منسجم هستیم و همچنان اقتدارمان را تثبیت خواهیم کرد. 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: ایران اسلامی یک بار دیگر عبور از فشار حداکثری را تجربه کرده چرا که در هشت سال دفاع مقدس هم سختی های فراوانی را مردم تحمل کردند.

حاتمی افزود: امروز خواست مردم در حوزه استقلال دفاعی تامین شده است و کسی نمی‌تواند متعرض استقلال دفاعی ایران شود.

وی با بیان اینکه با داشتن اتحاد و انسجام استقلال اقتصادی کشور فراهم می شود، تصریح کرد: این نگاه امروز در ایران ایجاد شده است و برای عبور از دوره گذار همه باید دقت داشته باشند.

وزیر دفاع و پشتیبانی با بیان اینکه توجه به تولید و بهبود زیرساخت‌های موجود در کشور مورد تاکید است، گفت: رسیدگی به وضعیت مردم بسیار مهم و اساسی است و باید در حد توان، آثار فشار بر مردم را کم کرد.

حاتمی یاد آور شد: نظارت بر بخش‌های مختلف بسیار مهم  بوده و مطالبه مردمی است و با توجه به وجود ثبات بر بازار، افزایش قیمت قابل پذیرش نیست.

وی همچنین گفت: ترامپ با همه توان خود تا روز آخر برای تحریم و اعمال فشار بر ایران فعالیت می‌کرد و در این میان  شیوع ویروس کرونا نیز مشکلات زیادی را برای فعالیت‌های اقتصادی ایجاد کرده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی اوج کینه و بغض دشمنان را نشان می دهد و  این اتفاق از طریق تروریسم دولتی انجام شد. 

حاتمی افزود: ایران کشوری غنی و مملو از منابع است و تحریم ها و فشارها  منجر به استقلال اقتصادی می شود.

کد خبر: ۷۳٬۳۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha