۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
مجلس برای تصویب لوایح توسعه صنعت پتروشیمی آمادگی دارد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

مجلس برای تصویب لوایح توسعه صنعت پتروشیمی آمادگی دارد

طهماسبی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه پتروشیمی‌ها می‌توانند اقتصاد و صنعت ایران را متحول کنند، گفت: مجلس آمادگی دارد تا طرح‌ها و لوایحی را که با نظر کارشناسی در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی تدوین می‌شود را بررسی و تصویب کند.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، فرهاد طهماسبی، نماینده مردم استهبان، نی‌ریز و بختگان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست اظهارکرد: مجلس همواره حامی صنعت پتروشیمی است و این نمایشگاه نیز نشان داد که توسعه این صنعت ارزش‌آفرین در تمامی ابعاد با شتاب ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط تحریم توسعه صنعت بالادست و پایین دست پتروشیمی با جدیت تداوم یافت، افزود: با توجه به وجود منابع گسترده خوراک در کشور پتروشیمی‌ها می‌توانند اقتصاد و صنعت ایران را متحول کنند.

عضو کمیته پتروشیمی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: خوشبختانه دستاوردهای صنعت در بخش‌های مختلف در چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست به خوبی ارائه شده است و استقبال شرکت‌های  فعال در این صنعت با وجود برخی مشکلات مانند شیوع ویروس کرونا در کشور قابل تقدیراست.

چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با شعار «کسب‌وکار جهانی» یکشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد و امروز (۲۲ بهمن‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر: ۷۳٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha