۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
خط اعتباری ویژه‌ای برای تعاونی‌ها تعریف شده است
معاون وزارت تعاون:

خط اعتباری ویژه‌ای برای تعاونی‌ها تعریف شده است

ساری- معاون امور تعاون وزارت تعاون از تعریف خط اعتباری ویژه برای حمایت از تعاونی‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد جعفر کبیری صبح سه شنبه در کارگروه اشتغال و برنامه ریزی در سالن استانداری مازندران با اشاره به تعریف خط اعتباری ویژه برای حمایت از تعاونی‌ها اظهار داشت: خطوط اعتباری مختلف و خدماتی توسط صندوق ضمانت تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان برای حمایت از تعاونی‌ها درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه سهم تعاون در اقتصاد باید به ۲۵ درصد افزایش یابد، به درآمد بالای بخش تعاون اشاره و اضافه کرد: درآمد بخش تعاون از درآمدهای نفتی و بازار سرمایه بالاتر است و این نشان می دهد این بخش ظرفیت خوبی برای جذب سرمایه های خرد را دارد.

معاون وزیر تعاون کاهش زمان تشکیل تعاونی ها را از جمله دستاوردها برشمرد و گفت: در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته زمان تشکیل تعاون از ۷۰ روز به هفت روز کاهش یافته است.

کبیری میزان تسهیلات ارائه شده توسط بانک توسعه تعاون را در سال جاری ۲۱ هزار میلیارد تومان بیان کرد و گفت: این میزان در سال ۹۶ حدود شش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز با بیان اینکه کمک به شرکت‌های تعاونی به ارتقای تولید در بخش کشاورزی نیز کمک خواهد کرد و گفت: بسیاری از تولیدات و محصولات با ظرفیت تعاونی ها انجام می شود از این رو ضرورت حمایت از این بخش بیشتر احساس می شود.

وی خواهان رفع مشکلات فراروی تعاونی ها برای ارتقای سهم آنان در اقتصاد استان مازندران شد.

کد خبر: ۷۳٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha