۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
«کلوند» هزار و ۵۰۷ ریال سود ساخت
طی دوره ۹ ماهه؛

«کلوند» هزار و ۵۰۷ ریال سود ساخت

شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، افزایش ۲۴۶ درصدی در سود هر سهم و سود خالص و افزایش ۱۶۰ درصدی در سود عملیاتی داشته است.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند با سرمایه ۴۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند در دوره یاد شده، مبلغ ۶۰۲ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۵۰۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۴۶ درصدی برخوردار است.

همچنین این شرکت سود ناخالص دوره یاد شده را با افزایش ۱۲۹ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، ۷۴۳ میلیارد و ۳۳۳ میلیون ریال و سود عملیاتی را ۷۲۵ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود کلوند در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۴۳۵ ریال و سود خالص را ۱۷۴ میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند دلایل تغییرات اطلاعات واقعی دوره منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ را به شرح زیر اعلام کرد:

۱. علت کاهنده بودن هزینه های اداری عمومی معادل ۲۸ درصد بودجه عمدتا به دلیل عدم انجام هزینه های نمایشگاهی و تبلیغات است که تاثیر بیماری کوید ۱۹ بر مراکز نمایشگاهی بوده است.

۲. از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر حاشیه سود علی رغم افزایش نرخ تورم را می توان به کنترل عوامل بهای تمام شده، افزایش مقدار و نرخ فروش اشاره کرد؛ همچنین شرکت در جهت اصلاح ساختار مالی و اجرای طرح تولید همزمان پرسلان سایز بزرگ با مشاورین مورد نظر مذاکره داشته که پس از اخذ تصمیم گزارش نویسی و سایر موارد عملیات انجام خواهد شد.

کد خبر: ۷۲٬۹۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha