۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
تکنولوژی فناوری های دفاعی در صنایع به کارگیری می شود
وزیر دفاع:

تکنولوژی فناوری های دفاعی در صنایع به کارگیری می شود

قزوین- وزیر دفاع گفت: تکنولوژی های به دست آمده در فناوری های دفاعی در صنایع داخلی و حمایت از رونق تولید به کار گیری می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سرتیپ امیر حاتمی روز دوشنبه در حاشیه سفر یکروزه خود به استان قزوین در آئین بهره برداری از یک واحد تولید مخزن سی ان جی در شهرک صنعتی البرز قزوین که با حضور مسئولین استانی برگزار شد، اظهار داشت: خوشخبتانه امروز صنایع دفاعی کشور توانسته به تکنولوژی و فناوری های ارزنده ای دست پیدا کند که اگر این دانش به سایر بخش های صنعتی تزریق شود میتوان انتظار داشت نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

وی گفت: در بخش هایی امروز نیازمند این هستیم که توان داخلی مورد تقویت و حمایت قرار گیرد که صنایع دفاعی کشور در این زمینه پرقدرت ایستاده اند و هرجا که احساس نیاز باشد وارد میدان خواهند شد.

وزیر دفاع عنوان کرد: مسئولین و مقامات برجسته نظام نیز همواره بر تجمیع توان و انرژی در بخش های مختلف تاکید داشته اند که بر همین راستا با برنامه ریزی های انجام شده به زودی صنایع تولیدی میتوانند از تکنولوژی و دانش فنی صنایع دفاعی کشور بهره مند شوند.

سرتیپ حاتمی عنوان کرد: صنایع دفاعی در کنار تولیدکنندگان ایستاده اند و از این رو حمایت از این واحدها و برنامه ریزی برای تامین نیازهای این بخش در حال انجام است.

وزیر دفاع از یک واحد تولیدی در قزوین بهره برداری کرد
سرتیپ حاتمی در ادامه سفر خود به قزوین در نهمین روز از دهه فجر از یک واحد تولیدی بهره برداری کرد.

این واحد تولیدی با ظرفیت تولید یک میلون مخزن سی ان جی در سال در دو خط تولید مخازن مورد نیاز برای خودروهای سوادی و سنگین را تولید میکند و برای بیش از 150 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.

کد خبر: ۷۲٬۹۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha