۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
پرداختی ماهانه تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی ۶۰۰ میلیارد تومان است
مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

پرداختی ماهانه تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی ۶۰۰ میلیارد تومان است

تبریز- مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: این مجموعه ماهانه به طور متوسط ۶۰۰ میلیارد تومان از بابت تعهدات در قبال ذینفعان خود پرداخت می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، جعفر سمساری روز دوشنبه در بازدید از مجتمع لیفتراک سازی سهند، افزود: این منابع از محل حق بیمه کارگران و افراد تحت پوش و با مشارکت کارفرمایان و کارگران تامین می‌ شود که رقم قابل توجهی به شمار می رود.

وی حمایت از نیروی مولد اقتصادی کشور را از کارکردها و اولویت های مهم و اساسی سازمان تامین اجتماعی دانست و اظهار داشت: این سازمان با قدمتی ۷۰ ساله، طیف وسیعی از جامعه آماری را تحت پوشش داشته و  خدمات گسترده ای در حوزه کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی به مخاطبین ارایه می کند.

سمساری ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی در  این مسیر همواره از همفکری و هم اندیشی شرکای اجتماعی خود یعنی کارفرمایان برای ارتقای خدمات بهره برده است و این همکاری ها باید تداوم یافته و تقویت شود.

مدیرعامل مجتمع لیفتراک سازی سهند تبریز نیز در این دیدار از اقدامات سازمان تامین اجتماعی در بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید قدردانی و اضافه کرد: این شرکت با پشت سر گذاشتن بحران های مالی و تولیدی، در حال رشد و توسعه بوده و با توجه به بازارهای موجود و همکاری شرکت های دانش بنیان، چشم انداز مطلوبی را ترسیم کرده ایم.

اکبر پورولی با تاکید بر اینکه وجود صنایع لیفتراک سازی، ماشین سازی و قطعه سازی های مختلف،  آذربایجان شرقی را به قطب صنعتی کشور تبدیل کرده است، حمایت از این صنایع در جهت توسعه صنعتی و پایداری اشتغال بسیار حایز اهمیت دانست.

کد خبر: ۷۲٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha