۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
آغاز به کار مرکز تحویل مستقیم محصولات سایپا به مشتریان
قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش خبر داد

آغاز به کار مرکز تحویل مستقیم محصولات سایپا به مشتریان

باقری، قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: مرکز تحویل مستقیم محصولات سایپا به مشتریان شهرستانی، در محل پارس خودرو آغاز به کار کرد.

به گزارش بازار، مجید باقری قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: ضعف در سیستم‌های حمل و نقل موجب شد خودروی مشتریان شهرستانی به موقع تحویل آن‌ها نشود، از این رو برای حل این مشکل به ویژه در ایام پایانی سال که مشتریان می‌خواهند خودروها را سریعتر تحویل بگیرند، این مرکز را راه اندازی کرده‌ایم.

باقری افزود: مشتریان قبل و بعد از ثبت‌نام می‌توانند در پایگاه اطلاع رسانی سایپا گزینه تحویل مستقیم سایپا را انتخاب کنند که پس از این انتخاب، همکاران ما در واحد تحویل، سه تاریخ پیشنهادی را برای دریافت مستقیم خودرو به مشتریان پیشنهاد می‌کنند و به این ترتیب کل فرآیند تحویل خودرو ۱۵ تا ۲۰ دقیقه خواهد بود.

باقری گفت: در سه ماه گذشته میزان تحویل خودرو به مشتریان در شهرستان‌ها را بیش از ۵۰ درصد افزایش دادیم که با راه اندازی مرکز تحویل مستقیم محصولات سایپا امیدواریم بخش عمده‌ای از تاخیرها در تحویل خودرو را جبران کنیم.

وی درباره تحویل خودروی شاهین نیز گفت: برای این خودرو در موعد مقرر دعوتنامه‌ها را صادر کردیم که بخش زیادی از مشتریان تکمیل وجه کردند و مراحل شماره‌گذاری روی خودروها در حال انجام است که بزودی و تا پایان سال در مراسمی رسمی تحویل دهی خودروی شاهین را آغاز خواهیم کرد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش همچنین گفت: در نیمه دوم سال تولید صنعتی، به ویژه در خودروسازی‌ها، افزایش بیشتری می‌یابد که قطعا گروه خودروسازی سایپا هم از این امر مستثنی نیست و شاهد افزایش تولید در نیمه دوم سال خواهد بود.

کد خبر: ۷۲٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha