۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
ارزیابی پتانسیل خطوط لوله منطقه شمال‌شرق باهدف جلوگیری از خوردگی
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

ارزیابی پتانسیل خطوط لوله منطقه شمال‌شرق باهدف جلوگیری از خوردگی

شاهرود- کاظمی اصل، رئیس واحد مهندسی خطوط لوله و مخابرات شمال شرق، گفت: اندازه گیری پتانسیل خطوط لوله ۲۰ اینچ شاهرود –مشهد، ۱۰ اینچ شاهرود –علی آباد و هشت اینچ امام تقی –تربت حیدریه انجام شد.

علیرضا کاظمی اصل در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اندازه گیری پتانسیل خطوط لوله ۲۰ اینچ شاهرود –مشهد، ۱۰ اینچ شاهرود –علی آباد و هشت اینچ امام تقی –تربت حیدریه انجام شد، ابراز کرد: با توجه به گستردگی خطوط لوله و آسیب پذیری آنها، ایمنی خطوط انتقال و رعایت اصول مدیریت ریسک آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: خوردگی خطوط لوله یکی از مهمترین تهدیدات انتقال فرآورده‌های نفتی است که برای جلوگیری از آن اقدامات متنوعی صورت می‌گیرد که یکی از مهمترین آنها پایش پتانسیل خطوط لوله بوسیله حفاظت کاتدیک است.

رئیس واحد مهندسی خطوط لوله و مخابرات شمال شرق با بیان اینکه در این روش با رعایت استانداردهای لازم، نوع مقاومت خاک منطقه مد نظر قرار گرفته تا ولتاژ مناسبی به خطوط لوله وارد و از خوردگی آن جلوگیری شود، بیان داشت: این شرکت با بررسی ولتاژ به منظور حفظ شرایط کاتدیک خطوط لوله سعی دارد تا شرایط ایمن همه مسیر خطوط لوله این منطقه را حفظ کند.

کد خبر: ۷۲٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha