۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
 ۷۸ پروژه در شهرک های صنعتی مازندران درحال اجرا است
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران:

۷۸ پروژه در شهرک های صنعتی مازندران درحال اجرا است

ساری- موسوی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران شمار پروژه های در دست اقدام در شهرک ها و نواحی صنعتی استان را ۷۸ پروژه اعلام کرد.

سید مصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه ۷۸ پروژه مختلف صنعتی شامل گازرسانی و تامین زیرساخت ها در شهرک های صنعتی استان در حال اجرا است، افزود: همزمان با افتتاح پروژه های دهه فجر برای ۷۴۰ نفر شغل ایجاد شده است.

وی اعتبار اجرای ۷۸ پروژه در دست اقدام را ۵۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در دهه فجر نیز۱۳ پروژه زیرساختی در شهرک ها ونواحی صنعتی استان اجرایی شده است.

وی با اظهار اینکه در سال جاری تاکنون ۳۸ پروژه بزرگ وکوچک صنعتی در استان تکمیل شده است، اعتبار اجرای این طرح ها ۱۹۰ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: ایجاد بزرگترین شهرک صنعتی در شرق استان و بهشهر از مهمترین طرح های صنعتی است که تا خرداد ۱۴۰۰ تکمیل و راه اندازی می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: همزمان با دهه فجر واحد تولیدی وبازرگانی توسط بخش خصوصی و با سرمایه گذاری ۱۱ میلیارد تومانی در شهرک صنعتی نکا به بهره برداری رسید و با تکمیل آن برای ۱۸ نفر شغل ایجاد شده است.

وی ادامه داد: افتتاح واحد تولید خوراک آبزیان با سرمایه گذاری هشت میلیارد تومانی و اشتغال ۱۵ نفر از دیگر پروژه های دهه فجر در شهرک ها ونواحی صنعتی استان بوده است.

کد خبر: ۷۲٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha