۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
 ۲هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی در زنجان پرداخت شد
مدیر صندوق کارآفرینی امید زنجان:

۲هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی در زنجان پرداخت شد

زنجان- مدیر صندوق کارآفرینی امید زنجان گفت: از دهه فجر سال ۹۸ تا کنون این صندوق در استان یک هزار و ۹۹۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی با بیش از ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار پرداخت کرده است. 

علی عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار گفت: صندوق کارآفرینی امید یک نهاد حمایتی و تنها موسسه مالی تخصصی است که در حوزه اشتغال و کسب و کارهای خرد فعالیت می کند. 

وی اظهار کرد: از دهه فجر سال ۹۸ تا کنون صندوق کار آفرینی امید در استان  یک هزار و ۹۹۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی با بیش از ۵۳۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است. 

مدیر صندوق کارآفرینی امید زنجان گفت: در دهه فجر امسال هم  ۱۲ طرح با اشتغالزایی ۳۵ نفر و با اعتبار بیش از ۳۱ میلیارد ریال در استان توسط صندوق کار آفرینی امید به بهره برداری رسید. 

عبداللهی با بیان اینکه در سالجاری اجرای طرح حمایتی« هر روستا یک محصول» و حمایت از صندوق های خرد محلی از اولویت های صندوق کار آفرینی است،تاکید کرد: در هر شهرستان یک روستا به عنوان روستای هدف یکی از محصولات تولیدی و اشتغال تعیین شده است. 

وی ابراز داشت: صندوق کارآفرینی امید حامی کسب و کارهای خرد و کوچک، توسعه زنجیره های تولید، توزیع و فروش محصولات،صندوق های خرد محلی زنان روستایی، توسعه تولید صنایع دستی و گردشگری در استان بوده و تاکنون در این زمینه هم موفق بوده است. 

مدیر صندوق کارآفرینی امید زنجان تصریح کرد: امروز طرح های گلخانه و تولید قطعات و محصولات الکترونیکی دانش بنیان با بیش از پنج میلیارد ریالی صندوق در شهرک گلخانه ای زنجان به بهره برداری رسید.

عبداللهی همچنین از افتتاح کارگاه تولید محصولات الکترونیکی دانش بنیان با حمایت پنج میلیارد ریالی صندوق در دهه فجر خبر داد. 

کد خبر: ۷۲٬۷۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha