۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
بارانداز ریلی بین ایران و آذربایجان روند صادرات محصولات به اوراسیا را تسهیل می‌کند
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

بارانداز ریلی بین ایران و آذربایجان روند صادرات محصولات به اوراسیا را تسهیل می‌کند

جهانگیرزاده، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، با بیان اینکه روسیه به منظور تسهیل در صادرات محصولات کشاورزی و تولیدی ایران به کشورهای اوراسیا بر ایجاد بارانداز ریلی بین ایران و آذربایجان تاکید دارد، گفت: در استان اردبیل و دشت مغان به دنبال ایجاد باراندازی ریلی بین دو کشور آذربایجان و ایران هستیم که توافقات لازم در این زمینه نیز صورت گرفته است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عباس جهانگیرزاده نماینده مردم پارس‌آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی، در خصوص استفاده از ظرفیت صادرات محصولات کشاورزی به روسیه و اوراسیا، گفت: ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه کشاورزی داریم که می‌توانیم با استفاده از آن بخشی از بازار کشور روسیه و اوراسیا را تامین کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های صادرکنندگان و مسئولین اجرایی نحوه صادرات محصولات کشاورزی به روسیه و آذربایجان است، افزود: در استان اردبیل و دشت مغان به دنبال ایجاد باراندازی ریلی بین دو کشور آذربایجان و ایران هستیم که توافقات لازم در این زمینه نیز صورت گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روسیه به منظور تسهیل در صادرات محصولات کشاورزی و تولیدی ایران به کشورهای ارواسیا بر ایجاد بارانداز ریلی بین ایران و آذربایجان تاکید دارد، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا حجم صادرات محصولات کشاورزی به کشور روسیه را افزایش دهیم.

جهانگیرزاده با تاکید بر اینکه در روابط با کشورهای اوراسیا خصوصا روسیه به دنبال صادرات محصولات کشاورزی و کالاهای تولیدی خود هستیم، خاطرنشان کرد: در مقابل صادرات محصولات کشاورزی و تولیدی امکان واردات بخشی از نیازهای کشور وجود دارد.

کد خبر: ۷۲٬۶۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha