۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
تمدید بیمه محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی تا ۱۵ اسفند
رییس مدیریت بحران جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد:

تمدید بیمه محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی تا ۱۵ اسفند

ارومیه- رییس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات طبیعی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از تمدید مهلت بیمه محصولات کشاورزی در استان تا ۱۵ اسفند خبر داد.

به کزارش خبرنگار بازار، پرویز امجد عصر شنبه در جلسه ای با حضور مدیران بخش کشاورزی استان گفت: خطرپذیری فعالیت در بخش کشاورزی به علت وابستگی زیاد آن به شرایط جوی، همواره پوشش بیمه محصولات کشاورزی در منطقه را با اهمیت کرده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۰۴ هزار و ۵۳۳ هکتار از اراضی زراعی و ۲۳ هزار و ۲۲۳ هکتار از اراضی باغی استان تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفته است که با کاهش ۳۰ درصدی در بیمه محصولات زراعی و ۱۰ درصدی محصولات باغی نسبت به سال گذشته مواجه هستیم.

امجد با بیان اینکه صندوق بیمه کشاورزی با هدف حمایت از کشاورزان تاسیس شده، گفت: این صندوق محصولات کشاورزی را در برابر هر گونه خطری از جمله سیل، تگرگ، یخبندان، سرمازدگی و خشکسالی به دو صورت عمومی و انفرادی بیمه می‌کند.

رییس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات طبیعی جهاد کشاورزی استان از تمدید مهلت بیمه محصولات زراعی و باغی استان خبر داد و گفت: این مهلت برای بهره‌مندی بیشتر کشاورزان تا ۱۵ اسفندماه سال جاری و برای محصول سیب و انگور نیز تا پایان اسفند ماه تمدید می شود.

وی ادامه داد: کشاورزان و بهره‌برداران قبل از اتمام این مهلت با مراجعه به کارگزاران مربوطه نسبت به بیمه محصولات زراعی و باغی خود اقدام کنند.

کد خبر: ۷٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha