۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
افزایش ۲۲ درصدی ردیف اعتباری اربعین در استان ایلام
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام خبر داد

افزایش ۲۲ درصدی ردیف اعتباری اربعین در استان ایلام

ایلام- قیصوری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام از افزایش ۲۲ درصدی ردیف اعتباری اربعین در استان ایلام در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

رحمت الله قیصوری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با پیگیری های مسئولان ارشد استان ایلام، بودجه استان ایلام در سال ۱۴۰۰ در بخش های مختلف شاهد افزایش های بسیار خوبی است.

وی با اشاره به اینکه مسئله اربعین و توسعه زیرساخت های استان مورد توجه مسئولان کشوری قرار گرفته است، گفت: ردیف اعتباری اربعین برای سال آینده شاهد رشد ۲۲ درصدی اعتبارات خواهد بود.

قیصوری تصریح کرد: برای اجرای طرح ملی در استان ایلام نیز به خصوص در بخش آب و خاک و راهسازی اعتبارات خوبی به استان اختصاص یافته و این بخش در مجموع شاهد افزایش ۱۱۰ درصدی اعتبارات در سال آینده خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام با اشاره به کاهش نرخ بیکاری استان به ۵.۱ درصد، افزود  تعداد شاغلان استان ایلام به ۱۵۶ هزار و ۱۵۲ نفر افزایش یافته و تعداد بیکاران استان نیز به ۱۴ هزار و ۱۸۸ نفر کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، صنعت، نفت و گاز و اجرای طرح های اشتغال روستایی و... باعث افزایش تعداد شاغلان و کاهش نرخ بیکاری در استان شده است.

کد خبر: ۷۲٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha