۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
بازارچه نوروزی «داورزن» تعطیل شد
به دلیل جلوگیری از تجمع شهروندان

بازارچه نوروزی «داورزن» تعطیل شد

سبزوار- شیوع بیماری کرونا و اقدام مسئولان بهداشتی در راستای پیشگیری از این بیماری موجب تعطیلی بازار چه نوروزی و هم چنین بازار های مشاعل خرد در روز های دوشنبه و جمعه در شهرستان داورزن در استان خراسان رضوی شد.

به گزارش خبرنگار بازار  در جلسه ای که روز شنبه با حضور اعضای کاگروه مدیریت بحران شهرستان داورزن برگزار شد فرماندار  این شهرستان از تعطیلی بازارچه نوروزی به دلیل جلوگیری از هر گونه ازدحام و افزایش شیوع بیماری کرونا خبر داد.

حسین اسداللهی گفت: در همین رابطه بازارهای روز در قالب دوشنبه و جمعه بازار این شهرستان به منظور افزایش ضریب سلامتی شهروندان و جلوگیری از انتشار این بیماری تعطیل شده است.

فرماندار داورزن در این جلسه هم چنین خواستار جدیت بیشتر مسئولان و دست اندرکاران بهداشتی و اجرایی در راستای کنترل و ضد عفونی محل تجمعات و مسیر گردشگران شد و ادامه داد: شهرستان داورزن به عنوان میقات الرضا (ع) و دروازه ورودی خطه خراسان رضوی همواره میزبان کاروان ها و مسافران زیارتی بسیاری است که می بایست ضدعفونی و کنترل اماکن مذهبی و زائرسراهای آستان قدس رضوی با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نسبت به فعال سازی مراکز بهداشت در راستای کنترل کاروان های عبوری اقدام شده است اظهار کرد: کنترل هیئت های عبوری و زیارتی با همکاری نیرو های انتظامی با رعایت موازین بهداشتی انجام در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۷٬۲۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha