۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
دولت بخش خصوصی را به حال خود رها کرده است/ بازسازی منطقه قره‌باغ
رئیس اتاق بازرگانی اردبیل:

دولت بخش خصوصی را به حال خود رها کرده است/ بازسازی منطقه قره‌باغ

اردبیل- پیرمؤذن، رئیس اتاق بازرگانی اردبیل گفت: انتظار داریم دولت حمایت‌های خوبی از بخش خصوصی داشته باشد که در این زمینه با توجه به برخی درگیری‌های سیاسی، توجه به این بخش تا حد قابل توجهی کاهش یافته است.

‌ حسین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ضرورت رفع مشکلات ویزای تجار ایرانی یک اولویت اساسی است که در این زمینه هدف اصلی مشارکت در بازسازی منطقه قره‌باغ مورد توجه قرار گرفته است که در این زمینه تمهیدات و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

وی بیان کرد: انتظار داریم دولت حمایت‌های خوبی از بخش خصوصی داشته باشد که در این زمینه با توجه به برخی درگیری‌های سیاسی توجه به بخش خصوصی تا حد قابل توجهی کاهش یافته است.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل گفت: برای افزایش تعاملات تجاری استفاده از ظرفیت فنی مهندسی استان مورد استفاده قرار می‌گیرد که نباید این فرصت را از دست دهیم که یکی از این طرح‌ها بازسازی منطقه قره‌باغ آذربایجان است که نیاز است با همکاری شرکت‌های عمرانی انجام یابد.

پیرمؤذن ادامه داد: به دنبال افزایش تعاملات و تجارت با کشورهای همسایه هستیم که این روابط ملزوم همکاری با شرکت‌های عمرانی است که نیاز است در این زمینه دولت حمایت‌های خوبی را در این زمینه داشته باشد و در حل مشکلات موجود گام‌های اساسی بردارد.

وی تصریح کرد: شبانه‌روز کردن گمرک ایران و آذربایجان و توافقات به عمل آمده در این زمینه با تلاش‌های مسئولان و دستگاه‌های مربوطه می‌تواند دستاوردهای خوبی به دنبال داشته باشد که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و باید مورد توجه واقع شود.

کد خبر: ۷۲٬۶۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha