۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
۱۴۰ فقره پرونده فرار مالیاتی در زنجان شناسایی شد
مدیرکل امور مالیاتی زنجان:

۱۴۰ فقره پرونده فرار مالیاتی در زنجان شناسایی شد

زنجان- رضوی، مدیرکل امور مالیاتی زنجان گفت: طی سال جاری ۱۴۰ فقره پرونده فرار مالیاتی در استان شناسایی و اقدام به رسیدگی مالیاتی به مبلغ ۲۸۰ میلیارد تومان شده است.

میر حیدر رضوی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: پرداخت مالیات به منظور بهبود امکانات و منابع است و در این خصوص باید مودیان بر این امر مهم توجه جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه دولت‌ها از مالیات برای ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی، اجتماعی و عمرانی و آموزشی استفاده می کنند،اظهار کرد: پرداخت مالیات تنها مختص درآمد یک شرکت نیست و به اشخاص  هم تعلق می گیرد.

مدیرکل امور مالیاتی زنجان به فرار مالیاتی در استان اشاره کرد و گفت: طی سال جاری ۱۴۰ فقره پرونده فرار مالیاتی دانه درشت در استان شناسایی و اقدام به رسیدگی مالیاتی به مبلغ ۲۸۰ میلیارد تومان شده است.

رضوی تاکید کرد: در حال حاضر ۳۰ خدمت مالیاتی به صورت الکترونیکی در زنجان به مودیان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی از تازه‌ترین اقدامات سازمان امور مالیاتی کشور است، افزود: به منظور توسعه دولت الکترونیک و پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان در حوزه مکانیزاسیون فرآیندها، اجرایی شده و این مهم رضایت مودیان را هم به دنبال دارد.

مدیرکل امور مالیاتی زنجان تصریح کرد: پرداخت مالیات در تمام کشورها جز اصول مهم شهروندی است و باید مودیان بر پرداخت مالیات اهتمام جدی داشته باشند.

کد خبر: ۷۲٬۵۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha