۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
صدور مجوز برای راه اندازی خط جدید تولید مواد ضدعفونی در آذربایجان غربی
معاون استاندار آذربایجان غربی خبر داد:

صدور مجوز برای راه اندازی خط جدید تولید مواد ضدعفونی در آذربایجان غربی

ارومیه- معاون سیاسی امینتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مجوزهای لازم نیز برای راه اندازی و تغییر خط تولید برخی از کارخانجات جهت تولید مواد ضد عفونی در استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی مصطفوی ظهر شنبه در جلسه مدیریت تجهیزات جهت مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: در حال حاضر در سه کارخانه استان، الکل و مواد اولیه تولید مواد ضد عفونی با ظرفیت بسیار بالا تولید می شود و مجوزهای لازم نیز برای راه اندازی و تغییر خط تولید برخی از کارخانجات جهت تولید مواد ضد عفونی در استان صادر شده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی استان در مقابله با بیماری کرونا، خواستار تهیه و تامین مایحتاج و لوازم بهداشتی مورد نیاز برای مراکز درمانی جهت استفاده کادر درمانی و پزشکی استان شد.

مصطفوی بر ضرورت تهیه و توزیع عادلانه مواد بهداشتی و پزشکی در استان تاکید کرد و گفت: سلامتی مردم در اولویت نظام و دولت قرار دارد و دولت تمامی تلاش خود را برای بازگردان آرامش و کنترل بیماری کرونا انجام می دهد. 

معاون استاندار آذربایجان غربی  با اشاره به نگرانی های مردم در برابر افزایش شیوع این بیماری در استان گفت: نگرانی مردم قابل درک است و ما تمام تلاش خود را برای تامین مایحتاج بهداشتی و پزشکی مردم استان برای مقابله با این بیماری به کار می گیریم.

وی با تاکید بر اجرای برنامه های مختلف توسط دولت برای کاهش و جلوگیری از شیوع این بیماری گفت: تدابیر لازم در این زمینه از جمله تعطیلی مدارس، اماکن فرهنگی، کاهش کار ادارات و ضد عفونی محل کارمندان در حال انجام است.

کد خبر: ۷٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha