۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
«روستا بازار» قزوین راه‌اندازی شد
مدیر تعاون روستایی استان قزوین:

«روستا بازار» قزوین راه‌اندازی شد

قزوین- معاون تعاون روستایی استان قزوین گفت: روستا بازار قزوین با هدف عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به شهروندان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از سوی تعاونی روستایی استان راه‌اندازی شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: این روستا بازار با ۲۸ غرفه در فضایی به وسعت چهار هزار متر مربع زیربنا و یک هکتار مساحت با مشارکت اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی در شهر قزوین راه اندازی شده است.

شهرام رحمانی افزود: تقویت تشکل ها و اتحادیه های کشاورزی، حذف واسطه‌ها و دلالان و عرضه مستقیم محصولات با قیمت مناسب و حمایت از کشاورزان از اهداف برپایی این بازارچه هستند.

وی اظهار داشت: در این بازارچه انواع محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی و پرمصرف از جمله مرغ و گوشت، تخم مرغ، ماهی، محصولات لبنی، میوه و سبزیجات با نرخ مناسب و از تولید به مصرف به شهروندان قزوینی عرضه می شود.

رحمانی با اشاره به عرصه مستقیم محصولات کشاورزی در این بازارچه، گفت: ایجاد روستاها بازارها در شهرها ضمن حذف واسطه ها و رسیدن محصولات کشاورزی با نرخ مناسب به دست مردم، موجب اشتغالزایی برای جوانان می شود.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین افزود: تلاش داریم تا بازارچه های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی را در سایر شهرهای استان نیز راه اندازی کنیم.

کد خبر: ۷۲٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha