۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
گرانترین نسخه کادیلاک به بازار می‌آید
سی تی ۵ وی بلک وینگ قوی‌تر از همیشه

گرانترین نسخه کادیلاک به بازار می‌آید

کادیلاک سی تی ۵-وی مجهز به یک پیشرانه هشت سیلندر با آرایش وی شکل و سوپرشارژر با ۶۶۸ اسب بخار قدرت بوده که برای رقابت با ب ام و سری ۵ نسخه ام به بازار خواهد آمد.

بازار؛ گروه خودرو: یکی از نمایندگان کادیلاک به تازگی اعلام کرده است که سی تی ۵ وی نسخه بلک وینگ با قیمت ۱۲۵ هزار و ۹۸۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. هرچند که تاکنون این خودروساز نسبت به اعلام این قیمت واکنشی نشان نداده است، اما تا پیش از این کادیلاک سی تی ۴ وی نسخه بلک وینگ قیمت ۸۷ هزار و ۷۷۵ دلاری داشت که گران‌ترین محصول کادیلاک به شمار می‌رفت.

کادیلاک هفته گذشته سدان سی تی ۴-وی بلک وینگ را که به مجهز به یک پیشرانه شش سیلندر با آرایش وی شکل و توربوشارژر دوقلو است، رونمایی کرد. این درحالی است که سی تی ۵- وی مجهز به یک پیشرانه هشت سیلندر با آرایش وی شکل و سوپرشارژر است. این خودروساز آمریکایی قیمت هر دو خودرو را اعلام کرد، براین اساس سی تی ۵ – وی قیمت ۱۲۱ هزار و ۹۸۵ دلار و سی تی ۴-وی قیمت ۸۴ هزار و ۸۷۵ دلار دارد. جالب است بدانید این قیمت با احتساب نرخ تجهیزات اضافی برای هر دو خودرو تعیین شده است.

کادیلاک سی تی ۵-وی در رقابت با ب ام و سری ۵ نسخه ام به بازار خواهد آمد. کادیلاک سی تی ۵- وی ۶۶۸ اسب بخار قدرت دارد، این درحالی هست که ب ام و سری ۵ نسخه ام ۶۱۷ اسب بخار قدرت دارد.

فروش دو خودرو جدید کادیلاک از تابستان سال میلادی جاری آغاز خواهد شد و احتمالا برای نسخه سی تی ۵- وی محدودیت فروش نیز وجود داشته باشد.

کد خبر: ۷۲٬۴۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha