۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
 ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور نیمه کاره است
معاون وزیر راه و شهرسازی:

۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور نیمه کاره است

ساری- معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه پروژه مسکن مهر باید تا پایان سال تکمیل و بسته شود، شمار پروژه های نیمه کاره مسکن مهر در کشور را حدود ۴۰۰ هزار واحد بیان کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد اصغری مهرآبادی ظهر شنبه در مراسم افتتاح پروژه های مسکن مهر در مازندران با تاکید بر تهیه شناسنامه مسکن مهر در استان افزود: باید شمار واحدهای مسکن مهر استان به صورت دقیق مشخص و اعلام شود.

وی اظهار داشت: طبق شناسنامه تهیه شده باید بدانیم چند واحد مسکن مهر در استان مازندران وجود دارد و لیست مسکن مهر استان به تفکیک دستگاه ها باید اعلام شود تا بدانیم چند واحد مربوط به راه و شهرسازی، بنیاد مسکن یا دستگاه های دیگر است.

وی بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه مسکن مهر میارکلای ساری تاکید و گفت: در سال جاری ۹۰ هزار واحد مسکن مهر تکمیل شد اما همچنان حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار واحد نیمه کاره وجود دارد.

محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز درباره وضعیت مسکن مهر استان گفت: باید زیرساخت های لازم برای تکمیل پروژه های مسکن مهر در استان تکمیل شود.

وی ادامه داد: برخی پروژه های مسکن مهر در استان از نظر زیرساخت های آب و فاضلاب و برق دارای مشکل هستند و باید انشعابات آب، برق و گاز به شکل بلوکی تامین شود.

 احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز مهمترین مشکل برای تکمیل پروژه های مسکن مهر را در استان اعتباری بیان کرد و گفت: امیدواریم با تامین اعتبار هر چه زودتر شاهد تکمیل پروژه ها باشیم.

وی گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی پروژه های مسکن مهر استان تا پایان دولت تکمیل شود و به بهره برداری رسد و باید موانع فرا روی را حل کنیم.

کد خبر: ۷۲٬۴۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha