۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
یک واحد تولید مواد ضدعفونی با مجوز موقت وارد چرخه کار شد
استاندار قزوین:

یک واحد تولید مواد ضدعفونی با مجوز موقت وارد چرخه کار شد

قزوین- استاندار قزوین گفت: یک واحد تولید مواد ضدعفونی در استان قزوین با مجوز موقت برای افزایش تولید مواد ضدعفونی در قزوین وارد چرخه صنعت شد.

به گزارش خبرگزاری بازار، هدایت‌الله جمالی‌پور در جلسه ستاد تنظیم بازار که روز شنبه با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: با هماهنگی های به عمل آمده با افزودن خطوط جدید به خط تولید مواد ضدعفونی تلاش شده است تا نیاز موجود در استان با افزایش تولید تامین شود.

وی بیان کرد: قطعا این افزایش میزان تولید در روزهای پیش رو می تواند به نیاز ایجاد شده در بازار پاسخ دهد و مشکلی در تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی در قزوین نخواهیم داشت.

استاندار قزوین بیان کرد: همچنین یک واحد تولید مواد ضدعفونی کننده با مجوز موقت وارد چرخه کار شد و به زودی تولیدات این واحد به بازارها می رسد.

جمالی‌پور گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی قزوین مقرر شده است که این دانشگاه بر تولیدات این واحد نظارت داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به برخی از الزامات بهداشتی و درمانی برای مقابله و جلوگیری از شیوع این بیماری در استان قزوین خاطرنشان کرد: استفاده از مواد ضدعفونی، ماسک ها و اقلام بهداشتی به عنوان یکی از اصلی ترین روش های جلوگیری از انتقال این بیماری مطرح است و موجب شده است تا تمایل برای خرید ماسک و سایر اقلام بهداشتی تاحد قابل توجهی افزایش پیدا کند.

استاندار قزوین افزود: رعایت فاصله در مراودات روزمره، استفاده از ماسک و دستکش به عنوان توصیه های مهم این روزها موجب شده است تا تامین این نیاز به صورت یک مشکل در استان مطرح شود که با افزایش میزان تولید قطعا این مشکل در آینده نزدیک رفع می شود.

جمالی پور عنوان کرد: در حال حاضر تلاش ما افزایش خطوط تولید و ارائه فوری مجوز به واحدهای متقاضی است و امیدواریم بتوانیم با افزایش تولیدات مشکلات این حوزه را در استان قزوین مدیریت کنیم.

وی همچنین گفت: نگرانی جدی ما امروز در مرحله توزیع و خروج کالا از کارخانه تا رسیدن به دست مشتری است و درخواست ما نظارت جدی دستگاه قضا و نهادهای نظارتی بر نحوه عرضه و ارائه محصول در بازار است.

استاندار قزوین گفت: دسترسی آسان و ارزان مردم به این کالاها موجب رضایت عمومی و کاهش نگرانی مردم خواهد شد و قطعا کادر درمانی و پزشکی استان قزوین به عنوان پیشگامان این عرصه در کنار مردم خواهند بود.

جمالی‌پور عنوان کرد: تغییر ساعات فعالیت کارکنان در ادارات در بیمارستان ها و کادر درمانی اعمال نشده است و این گروه حساس در آماده باش کامل هستند.

کد خبر: ۷٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha