۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
۴۰ هزار طرح اشتغال روستایی و عشایری در کشور اجرایی می‌شود
معاون مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور:

۴۰ هزار طرح اشتغال روستایی و عشایری در کشور اجرایی می‌شود

اردبیل - معاون مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: ۴۰ هزار طرح اشتغال روستایی و عشایری در کشور با اعتباری در حدود ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنکار بازار، امین خلیلی ظهر شنبه در حاشیه سفر به استان اردبیل اظهار داشت: در راستای حمایت از ۴۰ هزار طرح اشتغال روستایی و عشایر در سطح کشور، اقدامات اساسی انجام یافته و به همین منظور ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح‌ها مصوب شده است.

وی با اشاره به این که اعتبارات قابل توجهی از محل منابع مشترک صندوق توسعه ملی و صندوق کارآفرینی امید به اجرای این طرح‌ها در نظر گرفته شده است، بیان کرد: فرآیند محوری در تولید مبنای کار  است و در این زمینه ارائه تسهیلات می‌تواند در ترویج کسب و کارهای بازار محور نقش اساسی ایفا کند که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

معاون مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: در راستای ارائه تسهیلات و توسعه خوشه‌های کسب و کار درصدد ارتقای زنجیره‌های تولید هستیم که در این زمینه همکاری دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از اشتغال و تولیدات داخلی اولویت اساسی است و به همین منظور امسال ۱۰۶ هزار فقره پرونده اشتغال توسط صندوق کارآفرینی امید تکمیل شده است.

خلیلی تصریح کرد: امسال ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سطح کشور برای واحدهای اشتغال‌ روستایی پرداخت شده است که در این زمینه سرمایه‌های صندوق توسعه ملی تأمین شده و مهلت سه ماه به بازگشت اقساط به مشاغل اختصاص داده شده که این موضوع زمینه ارتقای کسب و کارها را فراهم کرده است.

معاون مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور اظهار کرد: در راستای بازگشت اقساط به مشاغل مهلت سه ماهه در نظر گرفته شده تا فعالان این عرصه بتوانند از فرصت ارائه شده استفاده کرده و نسبت به رونق کسب و کار بپردازند که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر: ۷۲٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha