۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱
۲۲۱۴ جواز تاسیس در خراسان رضوی صادر شد
طی ۱۱ ماهه امسال

۲۲۱۴ جواز تاسیس در خراسان رضوی صادر شد

مشهد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی ۱۱ ماهه سال ۹۸ تعداد ۲۲۱۴ فقره جواز تاسیس با سرمایه گذاری ۱۱۸ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۶۲۴۶۷ نفر در استان صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، محمدرضا مس فروش اظهارداشت: تعداد مجوزهای طرح های صنعتی صادره استان طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ تعداد ۴۷ درصد، سرمایه گذاری ۵۸ درصد و اشتغال ۹۲ درصد رشد را نشان می دهد.

وی افزود: در این مدت، بیشترین سهم سرمایه گذاری در طرح های استان خراسان رضوی، مربوط به بخش ساخت مواد و محصولات شیمیایی بوده است.

وی هم چنین بیشترین اشتغال نیز را در پوشاک و عمل آوردن پوست و خز عنوان کرد و افزود: این حوزه ۱۲ هزار و ۱۶۴ نفر اشتغال دارد.

مس فروش تصریح کرد: در حال حاضر در استان خراسان رضوی ۳۶۹۸ طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۴۳۷ هزار و ۵۷۷ میلیارد ریال و اشتغال ۱۱۳ هزار و ۶۱۰ نفر، فعال می باشد.

وی گفت: در مجوزهای صادره طی ۱۱ ماهه سال  ۹۸ به میزان ۹ درصد تعداد طرح ها، ۴ درصد سرمایه گذاری کل کشور و ۱۱ درصد اشتغال طرح های صنعتی کشور مربوط به استان خراسان رضوی است.

کد خبر: ۷٬۲۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha