۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
کلنگ زنی و افتتاح ۵ باب مدرسه با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)
همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان بناب صورت گرفت

کلنگ زنی و افتتاح ۵ باب مدرسه با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

بناب- همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و بزرگداشت پنجمین روز از این دهه مراسم کلنگ زنی و افتتاح ۵ باب مدرسه با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بازار، عصر امروز طی مراسمی با حضور فرماندار، نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آذربایجان شرقی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، معاون آموزش متوسطه سازمان آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، مسئولین آموزش و پرورش شهرستان، اعضای مجمع خیّرین مدرسه ساز شهرستان و جمعی از اهالی کلنگ زنی و افتتاح ۵ باب مدرسه در قالب ۳۹ کلاس درس با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آغاز شد.

بر اساس این گزارش، مدیر آموزش و پرورش بناب در آیین کلنگ زنی و افتتاح این پروژه های آموزشی گفت: طی ۷ ماه گذشته ۱۱ باب مدرسه در قالب ۸۷ کلاس درس در شهرستان بناب بازسازی و تکمیل شده است.

حسین پارسامهر اضافه کرد: هم اکنون ۲۳ پروژه مدرسه سازی در سطح شهرستان با مشارکت خیرین، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در حال تکمیل هستند که ۱۲ مدرسه توسط خیرین، ۴ مدرسه دولتی و ۷ مدرسه بصورت مشارکتی در حال اجراست.

به گفته وی، هم اکنون ۲۳ مدرسه دیگر نیز در سطح شهرستان بناب نیاز به تخریب و بازسازی دارند که امیدواریم با تخریب و بازسازی این مدارس اتمام نوسازی مدارس در شهرستان بناب را جشن بگیریم.

کد خبر: ۷۲٬۱۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha