۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
مهلت ثبت نام نامزدهای انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری همدان تمدید شد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان:

مهلت ثبت نام نامزدهای انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری همدان تمدید شد

همدان - محمودی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: مهلت ثبت نام نامزدهای انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری استان همدان تا هفتم اسفند ماه سالجاری تمدید شد.

ناصر محمودی در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: مهلت ثبت نام نامزدهای انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری استان همدان تا هفتم اسفند ماه سالجاری تمدید شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: مدت یک ماهی که ثبت نام تمدید شد زمان مناسبی است تا استان ها و به ویژه استان همدان اطلاع رسانی خوبی در این زمینه داشته باشند.

محمودی بیان کرد: تلاش بر این است افراد خبره بازار سرمایه که واجد صلاحیت عمومی و حرفه ای هستند وارد این شرکت ها بشوند و سرنوشت این سهم عمده و سرمایه عظیم را به عهده بگیرند

وی گفت: تایید صلاحیت نامزدها توسط سازمان بورس و اوراق بهادار تا ۱۵ اسفند انجام می شود و ۲۱ اسفند ماه سالجاری انتخابات در تمام استانهای کشور به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

محمودی با بیان اینکه تا زمانیکه که انتخابات انجام نشود سودی برای سهامداران پرداخت نخواهد شد، گفت امیدواریم تدبیری از سوی وزارت اقتصاد اندیشیده شود که تا پایان سال، سود سهام سهامدارن غیرمستقیمی واریز شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان افزود: با توجه به اعلام اسامی نامزدهای تایید شده در ۱۵ اسفند ماه این افراد می توانند تا ۲۰ اسفند ماه و یک روز مانده به انتخابات تبلیغات خود را انجام دهند.

کد خبر: ۷۲٬۱۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha