۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
مصرف بیش از ۸۰ درصد گاز منطقه ۶ عملیات انتقال گاز در صنایع
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران عنوان کرد

مصرف بیش از ۸۰ درصد گاز منطقه ۶ عملیات انتقال گاز در صنایع

سهم عمده گاز انتقالی در منطقه شش عملیات انتقال گاز به صنایع جنوب و جنوب شرق کشور اختصاص داده می شود.

به گزارش بازار به نقل از شانا، مهدی جمشیدی‌دانا مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در بازدید از منطقه ۶ عملیات انتقال گاز گفت: این منطقه وسیع‌ترین منطقه عملیاتی انتقال گاز کشور است و از ویژگی‌های آن، سهیم بودن در رشد صنایع و رونق اقتصادی از جمله صنایع نیروگاهی و پالایشگاهی است.  

وی با اشاره به رهایی از وابستگی به کالاها و تجهیزات خارجی ادامه داد: خودکفایی امروز با استراتژی شرکت انتقال گاز ایران عجین شده و همکاران ما در سراسر کشور نگاه ویژه‌ای به بومی‌سازی دانش تعمیرات و نگهداری دارند که خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

جمشیدی‌دانا از جمله موارد قابل طرح در این زمینه را تعمیر و تست کنترل باکس توربین نام برد و ادامه داد: همچنین ساخت شیرهای نیوماتیک کنترلی، تعویض شیرهای پوزیشنر آنتی‌سرچ تاسیسات، ساخت لوله‌های هوای ایربلید ولوها و تعمیر کارت‌های برد کنترلی ژنراتور گازی که سود صرفه‌جویی قابل‌توجهی داشته نیز از این جمله‌اند.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در رابطه با برون‌سپاری نیز گفت: به منظور توانمندسازی صنعتگران جوامع محلی و حمایت از پیمانکاران داخلی، پکیج برون‌سپاری یکی از تاسیسات و ۲ مرکز بهره‌برداری منطقه ۶ در حال مطالعه و آماده‌سازی است و امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۰ این اتفاق صورت پذیرد.

جمشیدی‌دانا یادآور شد: با تدابیر اصولی و نهادینه‌سازی فرهنگ مشارکت، سعی بر آن داریم شاهد مشارکت تمامی کارکنان در توسعه امور مناطق باشیم که لازمه آن ارزش‌گذاری به نقطه نظرات و ایده‌های کارکنان و مستلزم برخورداری از برنامه مدون در این زمینه است.

کد خبر: ۷۲٬۱۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha