۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
۹ تن کالای بهداشتی در قزوین توزیع شد
رئیس سازمان صمت قزوین:

۹ تن کالای بهداشتی در قزوین توزیع شد

قزوین - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: ۹ تن کالاهای بهداشتی و ضدعفونی کننده در بازارهای داخل استان توزیع و در اختیار مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بازار از قزوین، سعید نبیل صبح شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار قزوین که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: محموله ۹ تنی مواد ضدعفونی کننده برای نخستین بار در استان قزوین توزیع شد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت:  پس از شیوع و انتشار اخبار در خصوص بیماری کرونا نگرانی ها در بین خانواده ها برای تامین کالاهای بهداشتی و ضد عفونی کننده ایجاد شد که موجب شد در مقطعی تامین این کالاها برای استان با مشکلاتی همراه شود.

نبیل افزود: در پی این مشکلات ایجاد شده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برای جلوگیری از سوء استفاده سودجویان و نظارت بر بازار وارد عمل شد و با هماهنگی های انجام شده امروز نخستین محموله ۹ تنی کالاهای بهداشتی و ضد عفونی کننده در استان توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد:در همین موضوع با بازرسی های انجام شده دو واحد عرضه محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده در قزوین به دلیل احتکار و امتناع از فروش کالهای بهداشتی پلمب و هفت پرونده تشکیل شد.

رئیس سازمان صمت استان قزوین اظهار داشت: همچنین راه اندازی سامانه شکایات موجب شده تا نظارت بیشتری بر بازارها وجود داشته باشد و هم اکنون سامانه ۱۲۴ از ساعت هفت صبح لغایت ۱۰ شب فعال است.

کد خبر: ۷٬۱۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha