۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
بخش عمده ای از مشکلات واحدهای صنعتی ایلام مربوط به بدهی بانکی است
مدیرعامل شهرک های صنعتی ایلام:

بخش عمده ای از مشکلات واحدهای صنعتی ایلام مربوط به بدهی بانکی است

ایلام- اسماعیلی، مدیرعامل شهرک های صنعتی ایلام با اشاره به اینکه بخش عمده ای از مشکلات واحدهای صنعتی ایلام مربوط به بدهی بانکی است، گفت: تاکنون مشکل ۱۷ واحد تولیدی در استان حل شده است.

اقبال اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰ درصد واحدهای مستقر در شهرک صنعتی ایلام فعال هستند و شرکت شهرک ها در حال توسعه زیرساخت های شهرک صنعتی ایلام است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال مشکلات سیستم روشنایی معابر و تصفیه خانه این شهرک صنعتی حل می شود، افزود: عمده بخش عمده ای از مشکلات واحدهای صنعتی ایلام مربوط به تسهیلات بانکی، بدهی ها و نقدینگی است.

اسماعیلی تصریح کرد: در سال جاری طی برگزاری جلسات ستاد تسهیل و اقتصاد مقاومتی مشکل ۱۷ واحد صنعتی در استان حل شده است.

وی عنوان کرد: مشکلات دیگر واحدهای صنعتی مشکل دار به مرور زمان حل می شود، مشروط به اینکه خود سرمایه گذاران هم پیگیر حل مشکلات خود باشند.

وی از مکان یابی احداث ناحیه صنعتی بخش ماژین در شهرستان دره شهر خبر داد و گفت: راه اندازی این ناحیه صنعتی هم اکنون در مراحل پایانی بوده و کار مطالعه آن در حال انجام است.

مدیرعامل شهرک های صنعتی ایلام افزود: همچنین با توجه به تکمیل زمین ۱۴ هکتاری شهرک صنعتی بدره، کار مکانیابی شهرک شماره۲ این شهرستان نیز در حال انجام است.

کد خبر: ۷۱٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha