۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
افتتاح ۲۰ پروژه گردشگری در خوزستان توسط رئیس جمهور
به صورت ویدئو کنفرانس صورت گرفت؛

افتتاح ۲۰ پروژه گردشگری در خوزستان توسط رئیس جمهور

اهواز- ۲۰ پروژه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری ۱۷۳ میلیارد تومان به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ظهر سه شنبه در آئین افتتاح طرح‌های گردشگری و میراث فرهنگی خوزستان که با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: طرح‌های امروز در استان خوزستان ۲۰ پروژه هستند که شامل هتل ۴ ستاره در اندیمشک، هتل ۲ ستاره در اهواز، یک هتل آپارتمان در دزفول، دو مجتمع خدمات رفاهی در اهواز و شادگان، ۱۱ واحد بوم‌گردی در سطح استان با ظرفیت اقامتی ۲۰۱ اتاق و ۶۶۹ تخت، دو کمپ گردشگری، یک پروژه ایجاد زیرساخت گردشگری در حمیدیه و یک بازارچه صنایع دستی با ۳۴ غرفه در اهواز هستند.

محمدحسن طالبیان افزود: میزان اشتغال این پروژه‌ها در استان خوزستان ۲۷۸ نفر و حجم سرمایه‌گذاری ۱۷۳ میلیارد تومان است که پنج میلیارد تومان آن از بخش دولتی و ۱۶۸ میلیارد تومان از بخش خصوصی تامین شد.

وی ادامه داد: ۲۳۲ پروژه دیگر با پیشرفت فیزیکی ۵۰ تا ۹۰ درصد در حال اجرا هستند که به لطف الهی تعداد قابل توجهی از این پروژه‌ها تا سال ۱۴۰۰ افتتاح خواهند شد.

معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: هم‌ اکنون بیش از ۲۰۰ هزار فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری وجود دارد.

کد خبر: ۷۱٬۷۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha