۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
خدمات مخابراتی در برخی روستاهای گلستان ضعیف است
نماینده علی آبادکتول در مجلس:

خدمات مخابراتی در برخی روستاهای گلستان ضعیف است

علی آبادکتول- نوروزی، نماینده علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات مخابرات در برخی روستاهای استان گلستان بخصوص منطقه محمد آباد و علی آبادکتول ضعیف است.

رحمت اله نوروزی در گفتگو با بازار، از دیدار با وزیر ارتباطات و طرح سوال از وی به دلیل پوشش ضعیف مخابراتی خبرداد و اظهار کرد: خدمات مخابراتی مثل آنتن دهی موبایل و دسترسی به اینترنت در برخی روستاهای استان گلستان ضعیف است.

وی با انتقاد از وضعیت این خدمات در منطقه محمد آباد و علی آبادکتول گفت: آنتن دهی ضعیف و نبود اینترنت دسترسی خانواده ها به سامانه شاد برای تحصیل دانش آموزان را دشوار کرده است.

نوروزی با تاکید بر این که این مساله بر کیفیت سطح علمی دانش آموزان در شرایط کرونا تاثیر گذاشته است، گفت: یکی دیگر از مطالبات جدی دسترسی خدمات گردشگری روستایی به اینترنت است.

نماینده علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خدمات ضعیف اینترنت در روستاها باعث شده رشد گردشگری در این مناطق کند باشد و فعالان این بخش از این وضعیت گله دارند.

وی از دیدار و طرح سوال از وزیر ارتباطات خبرداد و گفت: آقای آذری جهرمی این نقص را پذیرفته و وعده داده اند تا سال آینده این مساله برطرف شود.

نوروزی با بیان این که قرار بود آقای جهرمی ابتدای امسال به گلستان سفر کنند، اظهار کرد: بنده به دلیل همین نواقص مخالف سفر ایشان بودم و تاکید داشتم تا برطرف شدن این مشکلات این سفر بی معنی است.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان یادآور شد: امیدوارم وعده آقای جهرمی در سال آینده عملی و در سفر ایشان شاهد بهره برداری از پروژه های آن باشیم.

کد خبر: ۷۱٬۷۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha