۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
آبرسانی به روستای «چشین» همدان به همت خیرین آبرسان
همزمان با ایام دهه فجر عملیاتی شد؛

آبرسانی به روستای «چشین» همدان به همت خیرین آبرسان

همدان - همزمان با سومین روز از ایام دهه فجر و با حضور مسئولان خط آبرسانی به روستای «چشین» با همت خیرین آبرسان و مجموعه آبفا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار؛ همزمان با سومین روز از ایام دهه فجر و با حضور مسئولان خط آبرسانی به روستای «چشین» با همت خیرین آبرسان و مجموعه آبفا به بهره برداری رسید.

فرماندار همدان در آئین افتتاح خط آبرسانی به روستای چشین شهرستان همدان که به همت خیرین آبرسان و امور آبفای شهرستان عملیاتی شد،ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پروژه آبرسانی به روستای چشین با همت آبفای همدان و خیرین آبرسان  عملیاتی شد.

محمد علی محمدی با اشاره به اینکه مردم این روستا در طول دوران دفاع مقدس در تمام مناسبات میدان دار بودند، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم هر چه بیشتر و بهتر در راستای خدمت رسانی به این مردم بزرگوار تلاش کنیم.

محمدی همچنین عنوان کرد: در بحث توسعه شبکه فاضلاب نیز با همت شرکت آب و فاضلاب استان همدان گام های بلندی برداشته خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز با بیان اینکه اهالی این روستا پیش از این روزانه سه لیتر بر ثانیه آب شرب دریافت می کردند، عنوان کرد:  از ارتفاعات صعب العبور کوی محمدیه چهار هزار و ۲۰۰ متر لوله گذاری عملیاتی شد.

سید هادی حسینیی بیدار ادامه داد: در حال حاضر آب پایدار و با کیفیت در اختیار مردم روستای چشین قرار گرفته و در همین راستا ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۱۰ لیتر درثانیه طراحی شده است.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه پروژه ای عظیم و دارای اهمیت است، عنوان کرد: اهمیت پروژه مذکور حضور خیرین آبرسان به منظور خدمت رسانی به مردم روستایی است.

وی با بیان اینکه این پروژه هدیه ایام دهه فجر به مردم روستای چشین است، وعده داد: به زودی خط انتقال فاضلاب این روستا به همراه توسعه شبکه جمع آوری روستایی افتتاح کلنگ زنی خواهد شد.

حسینی بیدار با بیان اینکه روستای چشین دارای ۱۸۰۰ نفر جمعیت است، عنوان کرد: پروژه مذکور با صرف ۹ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید و در حال حاضر ضریب برخورداری از آب شرب در شهرستان همدان ۱۰۰ درصد است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان عنوان کرد: در حال حاضر ضریب برخورداری از تاسیسات و شبکه های جمع آوری فاضلاب در شهر همدان ۹۷ درصد و در حاشیه شهر ۹۸ درصد است.

کد خبر: ۷۱٬۶۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha