۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
هوای کشور دوباره آلوده شد| هشدار به ساکنان شهرهای صنعتی و پرجمعیت
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد

هوای کشور دوباره آلوده شد| هشدار به ساکنان شهرهای صنعتی و پرجمعیت

رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را برای امروز و روزهای آتی تشریح کرد و از بازگشت آلودگی به هوای کشور خبر داد.

به گزارش بازار، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی تازه‌ترین وضعیت جوی کشور را برای امروز ۱۴ بهمن و روزهای آتی، اعلام کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا پنجشبنه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار خواهیم داشت که این وضعیت موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می‌شود.

رفیعی ادامه داد: سامانه بارشی جدید از بعدازظهر پنجشنبه از سمت غرب وارد کشور می‌شود و بارش‌ها در غرب و مناطقی از شمال‌غرب شروع خواهد شد. روز جمعه، بارش‌ها در غرب، زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از شمال‌غرب کشور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بارش‌ها روز شنبه در جنوب‌غرب و غرب کشور، شدت پیدا می‌کند و گستره بارش‌ها به دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر و شمال‌شرق کشور کشیده خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی توضیح داد: تهران نیز امروز آسمانی صاف همراه با غبار محلی در برخی ساعات دارد. بیشینه دمای امروز تهران ۱۵ درجه بالای صفر و حداقل دما در مهرآباد به ۴ درجه بالای صفر رسید.

رفیعی افزود: سردترین منطقه کشور، شهرکرد با دمای ۱۲ درجه زیر صفر و همدان ۷ درجه زیرصفر و گرم‌ترین مرکز استان نیز بندرعباس با دمای ۲۵ درجه بالای صفر، گزارش شد.

کد خبر: ۷۱٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha