۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
بهره برداری از ۳۲ طرح تولیدی و عمرانی در بخش کشاورزی البرز
همزمان با دهه فجر انجام می شود؛

بهره برداری از ۳۲ طرح تولیدی و عمرانی در بخش کشاورزی البرز

کرج- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: ۳۲ طرح عمرانی و تولیدی کشاورزی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در استان البرز، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی البرز، عبدالله مخبر اظهار کرد: در دهه فجر، ۳۲ پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری معادل ۸۴۴ هزار و ۸۴۳ میلیون ریال و اشتغالزایی بالغ بر۸۵۰ نفر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مخبر گفت: از مجموع ۳۲ پروژه مذکور، ۱۵ پروژه عمرانی و ۱۷ پروژه تولیدی و خدماتی در دهه مبارک فجر آماده بهره برداری است که با بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۸۵۸ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

وی افزود: از این ۳۲ پروژه ۱۳ پروژه در نظرآباد، هفت پروژه در ساوجبلاغ، یک پروژه در فردیس، یک پروژه در طالقان، هشت پروژه در کرج و دو پروژه نیز در اشتهارد قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: از مجموع این طرح ها تعداد ۱۵ پروژه در حوزه عمرانی شامل سامانه های نوین آبیاری تحت فشار و بهسازی انهار و کانال های آب، انتقال آب به اراضی کشاورزی، مرمت و بازسازی قنوات جمعاً با صرف اعتباری بالغ بر ۱۲۱ میلیون و ۹۴۳ ریال عملیاتی شده است.

وی افزود: ۱۷ پروژه تولیدی و خدماتی نیز شامل سه پروژه تولیدات دامی، ۱۲ پروژه تولیدات گیاهی و دو پروژه در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی و کسب و کارهای نوین است که جمعاً با صرف اعتباری بالغ بر ۷۲۲ میلیون و ۹۰۰ ریال در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

کد خبر: ۷۱٬۴۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha