۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
اجرای ۱۶۴ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان همدان طی سال جاری
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان عنوان کرد:

اجرای ۱۶۴ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان همدان طی سال جاری

همدان - فیاض، مدیر عامل شرکت گاز استان همدان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۶۴کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان همدان اجرا شده است.

عبداله فیاض در گفتگو با خبرنگار بازار از کنگ زنی و افتتاح ۹۴ پروژه گازرسانی همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان همدان خبر داد و افزود: ۸۹ پروژه گازرسانی از مجموع این پروژه ها در توابع شهرستان های همدان،‌ ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، کبودرآهنگ، رزن و درگزین با هزینه ای بالغ بر ۲۱۵ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان بابیان اینکه برای بهره برداری از این پروژه ها ۴۲ هزار و ۶۴۰ متر شبکه گذاری اجرا شده است، گفت: در این ایام پنج پروژه گازرسانی به روستاها در شهرستان های همدان،‌ ملایر، کبودرآهنگ و رزن با اعتباری افزون بر ۱۷ میلیارد ۴۹۸ میلیون ریال کلنگ زنی و عملیات اجرایی این پروژه ها آغاز می شود.

فیاض با اشاره به اینکه در اجرای این پروژه ها بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر شبکه گذاری اجرا و ۹۲ انشعاب نصب خواهد شد، افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون  ۱۶۴کیلومترشبکه تغذیه و توزیع گاز در استان همدان اجرا ، سه هزار و ۲۹ انشعاب نصب،  ۱۲ هزار و ۱۶۱ اشتراک پذیرش و گاز رسانی به ۲۲۹ واحد صنعتی و کشاورزی انجام شده است.

رشد ۱۱۵ درصدی تعداد مشترکین صنعتی استان همدان
مدیر عامل شرکت گاز استان همدان با یادآوری اینکه تعداد مشترکین صنعتی گاز استان همدان طی سال های ۹۲ تا ۹۹ بیش از  ۱۱۵ درصد رشد داشته است، گفت: گازرسانی به تمامی شهر ها و روستاهای واجد شرایط استان همدان در سال ۱۳۹۷  به اتمام رسیده است.

فیاض افزود: شرکت گاز استان همدان با شعار «گاز محور توسعه» گازرسانی به صنایع را در اولویت قرار داد و همین اقدام تعداد مشترکین صنعتی گاز استان همدان را ۱۱۵ درصد رشد داد.

وی اضافه کرد: تعداد مشترکین صنعتی گاز در استان همدان اعم از نیروگاه و کارخانه های سیمان و مشترکین جزء و عمده تا پایان آذرماه سال جاری به بیش از سه هزار و ۲۰۰ مشترک رسیده است.

کد خبر: ۷۱٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha