۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
۱۷ واحد صنعتی ایلام به چرخه تولید بازگشت
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

۱۷ واحد صنعتی ایلام به چرخه تولید بازگشت

ایلام- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از فعال سازی و بازگشت ۱۷ واحد صنعتی به چرخه تولید در این استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، جهانگیر رستم زاد اظهار داشت: با تلاش و پیگیری مجموعه اقتصادی استان ۱۷ واحد تولیدی به مدار تولید بازگشته و چرخ‌های آنها مجدد به حرکت افتاد.

وی اضافه کرد: این واحدها شامل کیسه بدون بافت، ورق و صفحه پلی استایرن پلاستیکی، نخ فانتزی، خوراک آماده دام، خوراک آماده آبزیان، انواع فنر تخت خودرو، پوشک بچه و نوار بهداشتی، تولید شن و ماسه، بلوک سیمانی، آسفالت آماده، فیلم تک لایه، اسکلت فلزی، تیرچه فولادی، بهار نخ و خوراک طیور شمس ایوان هستند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: این واحدها با تلاش و پیگیری مجموعه اقتصادی استان و با حمایت های استاندار، همگی در سال جاری احیا شده و مجدد به مدار تولید بازگشته اند.

رستم زاد با بیان اینکه بعضی از این واحدها از سال ۹۰ تاکنون راکد بوده و حتی به تملیک بانک درآمده بودند، یادآور شد: در راستای تحقق شعار سال و فرمایش مقام معظم رهبری و جهش تولید سعی داشتیم تا از ظرفیت های موجود و همچنین هزینه های که پیش از این انجام شده، این واحدها را دوباره به چرخه تولید بازگردانیم.

کد خبر: ۷۱٬۳۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha