۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان به علت بدهی مالیاتی تعطیل نشده اند
مدیرکل امور مالیاتی زنجان:

واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان به علت بدهی مالیاتی تعطیل نشده اند

زنجان-رضوی، مدیرکل امور مالیاتی زنجان با بیان اینکه امور مالیاتی استان زنجان برای فعال کردن واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید دارد، ابراز داشت: تاکنون واحدهای تولیدی و صنعتی در استان به علت بدهی مالیاتی تعطیل نشده اند.

میر حیدر رضوی در گفتگو با خبرنگار بازار به پرونده مالیاتی واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در تهران اشاره کرد و گفت: فعالیت این واحدهای تولیدی در استان بود ولی محل پرداخت مالیات در سایر استان ها بود و به استان برگشت داده می شوند. 

وی اظهار کرد: سال ۹۷ پرونده مالیاتی حدود ۷۵ واحد تولیدی و صنعتی استان زنجان در تهران بود که تا به امروز ۵۳ واحد به استان برگشت داده شده و امروز این شرکت ها مالیات خود را در زنجان پرداخت می کنند. 

مدیرکل امور مالیاتی زنجان گفت: در حال حاضر دفتر ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی در تهران است که با مدیریت انجام شده تا پایان سال ۱۱ واحد تولیدی به استان برگشت داده می شوند و سال آینده هم دفتر ۱۱ واحد تولیدی و صنعتی به استان برگشت داده می شوند. 

رضوی تاکید کرد: با برگشت پرونده مالیاتی این تعداد شرکت فشاری که برای مردم و کسبه وارد می شد کمتر می شود. 

وی با بیان اینکه امور مالیاتی استان زنجان برای فعال کردن واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید دارد،ابراز داشت: تاکنون واحدهای تولیدی و صنعتی در استان به علت بدهی مالیاتی تعطیل نشده است. 

مدیرکل امور مالیاتی زنجان تصریح کرد: امور مالیاتی استان زنجان نسبت به برگشت دفتر واحدهای تولیدی و صنعتی  بسیار جدی است. 

کد خبر: ۷۱٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha