۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
تعداد بیمه شدگان اجباری در زنجان به ۱۱۶ هزار و ۴۲۷ نفر رسید
مدیرکل تامین اجتماعی زنجان:

تعداد بیمه شدگان اجباری در زنجان به ۱۱۶ هزار و ۴۲۷ نفر رسید

زنجان- علیاری، مدیرکل تامین اجتماعی زنجان با بیان اینکه تعداد بیمه شدگان اجباری در فروردین ماه سالجاری در استان زنجان ۱۱۰ هزار و ۹۸۳ نفر بود، گفت: در آذر ماه تعداد بیمه شدگان اجباری در استان به ۱۱۶ هزار و ۴۲۷ نفر رسیده است. 

مسعود علیاری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تعداد بیمه شدگان اجباری در فروردین ماه سالجاری در استان زنجان ۱۱۰ هزار و ۹۸۳ نفر بود، گفت: در آذر ماه تعداد بیمه شدگان اجباری در استان به ۱۱۶ هزار و ۴۲۷ نفر رسیده است. 

وی اظهار کرد: از اول سال جاری تا آذر ماه روند بیمه شدگان اجباری در استان زنجان افزایش یافته است و این نشان می دهد با وجود بیماری کرونا واحدهای تولیدی و صنعتی در استان کار گران خود را تعدیل نکردند. 

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان گفت: آمارها نشان میدهد به تعداد بیمه شدگان اجباری در استان بیش از ۶ هزار نفر اضافه شده است. 

علیاری به کاهش بیمه بیمه بیکاری در استان زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: در آذرماه سال گذشته تعداد بیمه بیکاری در استان سه هزار و ۲۱۷ نفر بود که در آذرماه سال جاری به سه هزار و ۸۳۰ نفر رسیده است. 

وی گفت: تعداد بیمه بیکاری در استان بیش از ۳۸۷ نفر کاهش دارد و بیش از ۶ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی هم باز نشسته شدند. 

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان ابراز داشت: سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی است و مأموریت اصلی این مجموعه تحت پوشش قرار دادن کارگران و کارکنان مزد و حقوق‌بگیر به‌صورت اجباری است. 

کد خبر: ۷۱٬۲۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha