۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
 ۵۸ میلیارد تومان از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در نوشهر تخصیص یافت
فرماندار نوشهر:

۵۸ میلیارد تومان از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در نوشهر تخصیص یافت

نوشهر- یزدانی، فرماندار نوشهر با اشاره به تخصیص ۵۸ میلیارد تومان اعتبارات از محل سفر مقام معظم رهبری در شهرستان گفت: تاکنون ۳۵ درصد از ۱۹ میلیارد تومان اعتبارات شهرستان در سال جاری جذب شده است.

سعید یزدانی در گفتگو با خبرنگار بازار سهم شهرستان را از اعتبارات سال جاری ۱۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبارات بین ادارات مختلف تقسیم شده است.

وی سهم جذب اعتبارات را در شهرستان ۳۵ درصد بیان کرد و گفت: همچنین از سهم اعتبارات مقام معظم رهبری ۵۸ میلیارد تومان در حوزه های مختلف شهرستان تخصیص داده است.

وی درباره مرمت جاده کجور - نوشهر با اظهار اینکه محور موجود جنگلی محسوب می شود، گفت: به دلیل جنگلی بودن مجوز آسفالت محور از سوی محیط زیست صادر نمی شود مگر آن که تعریف از این طرح تغییر کند.

یزدانی با تاکید براینکه این شهرستان مستقیم با بخش کجور ارتباط ندارد، گفت: باید در زمان احداث، محور جایگزین کجور - نوشهر کد ارتباطی می گرفت و اکنون به دلیل جنگلی بودن، محور موجود قابلیت آسفالت ندارد.

فرماندار نوشهر با عنوان اینکه پرداخت یارانه دستمزد و طرح کارورزی در شهرستان در سال جاری رشد قابل توجهی داشته است، افزود: ۸۷ یارانه دستمزد در شهرستان مصوب شده بود که رتبه ششم را در استان کسب کرده ایم.

وی ادامه داد: همچنین در بخش طرح کارورزی، از ۳۵ طرح کارورزی، ۱۶ طرح معادل ۴۳ درصد محقق و جذب شده است.

کد خبر: ۷۱٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha