۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
۷۱۰۰ میلیارد ریال پروژه صنعتی و معدنی در استان سمنان افتتاح می‌شود
رئیس سازمان صمت سمنان:

۷۱۰۰ میلیارد ریال پروژه صنعتی و معدنی در استان سمنان افتتاح می‌شود

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به بهره‌برداری از ۲۷ پروژه صنعتی و معدنی استان به مناسبت دهه فجر گفت: هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه ۲۷ طرح صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در ایام‌الله دهه فجر در سراسر استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: این طرح‌ها با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان‌های استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از اشتغال یک هزار و ۱۶۰ نفر خبر داد و گفت: یک واحد تولیدکننده انواع چسب پایه آلیاژی و استایرن در گرمسار با سرمایه‌گذاری این ۳۳۵ میلیارد و اشتغال بیش از ۵۰ نفر افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه پروژه شرکت فرآوری معدنی پرشیا اروپا در شهرستان میامی از دیگر پروژه‌های شاخص این حوزه است، افزود: این پروژه با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی به مبلغ ۶۱۴ میلیارد ریال با ظرفیت تولید کاتد مس به بهره‌برداری می‌رسد.

تشنه دل با اشاره به اینکه بهره‌برداری از این پروژه برای ۸۰ نفر فرصت شغلی جدید ایجاد می‌کند، ابراز کرد: یک واحد تولیدی پارچه جین با ظرفیت تولید انواع پارچه و نخ ریسیده شده با سرمایه‌گذاری حدود دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۰۰ نفر در سمنان نیز در زمره پروژه شاخص قابل‌افتتاح به مناسبت دهه فجر قرار دارد.

وی از افتتاح یک شرکت تولیدی لوازم پلاستیکی در شاهرود نیز خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری حدود یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال درزمینه تولید لوازم پلاستیکی، ظروف پلی استایرن و پلی‌پروپیلن فعالیت دارد که با راه‌اندازی این واحد زمینه اشتغال حدود ۳۷۰ نفر فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان صمت استان سمنان بیان کرد: عملیات اجرایی واحد تولیدی فروسیلیسم در شهرستان دامغان به مناسبت دهه فجر آغاز می‌شود که برای راه‌اندازی این مجموعه در حدود سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌شده است که با راه‌اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۴۷۰ نفر فراهم خواهد شد.

کد خبر: ۷۱٬۱۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha