۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۶ پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در اسدآباد
فرماندار اسدآباد عنوان کرد:

افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۶ پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در اسدآباد

همدان - فرماندار اسدآباد از افتتاح ۱۶۶ پروژه عمرانی مختلف به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با اعتباری افزون بر ۷۲ میلیارد تومان اجرایی شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، سعید کتابی در نشست با خبرنگاران از افتتاح ۱۶۶ پروژه عمرانی مختلف به مناسبت دهه فجر در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با اعتباری افزون بر ۷۲ میلیارد تومان اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: این تعداد پروژه با اعتباری افزون بر ۷۲ میلیارد تومان در حوزه های محتلف عمرانی چون انرژی، آب، برق، گاز، مخابرات، حمل و نقل، فرهنگی و هنری، گردشگری، خدمات شهری، روستایی ،پروژه های دهیاری ها افتتاح و یا کلنگ زنی خواهند شد.

 کتابی افزود: از این تعداد پروژه ۱۵۴ پروژه با اعتباری افزون بر ۴۷ میلیارد و ۵۳۲ میلیون تومان قابل افتتاح و ۱۲ پروژه با اعتباری افزون بر ۲۴ میلیارد و ۵۸۵ تومان   قابل کلنگ زنی هستند.

 فرماندار اسدآباد با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونا و بنا به تصمیم و دستور ستاد کرونا ملی هیچ گونه برنامه تجمعی و راهپیمایی در دهه فجر برگزار نخواهد شد، عنوان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به صورت رژه ای و خودرویی در شهرستان اسدآباد برگزار می شود.

کد خبر: ۷۱٬۰۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha