۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
حذف شرط فیش حقوقی برای استخدام معلمان
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش خبر داد

حذف شرط فیش حقوقی برای استخدام معلمان

احمدی، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش از حذف شرط داشتن فیش حقوقی و سند مالی برای استخدام معلمان حق التدریس و مربیان پیش دبستانی خبر داد.

به گزارش بازار، قاسم احمدی لاشکی گفت: با اصلاح شیوه نامه استخدام، شرط داشتن فیش حقوقی برای استخدام معلمان حذف و دریافت اسناد فرهنگیان برای استخدام به ادارات آموزش و پرورش استان‌ها واگذار شده است.

وی گفت: با تایید کارگروه ۸ نفره از مدیران آموزش و پرورش استان و گزینش منطقه، این دسته از معلمان می‌توانند استخدام آموزش و پرورش شوند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش افزود: خیلی از معلمان حق التدریس و مربیان پیش دبستانی دهه ۷۰ تا ۸۰ هیچ سند مالی برای دریافت حقوق از آموزش و پرورش ندارند و برای استخدام با مشکل روبرو شده اند.

احمدی لاشکی گفت: امسال ۲۵ هزار معلم حق التدریس و مربیان پیش دبستانی و نیروهای خدماتی به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد.

وی افزود: براساس بودجه سال ۱۴۰۰، آموزش و پرورش موظف به فروش بخشی از اموال مازاد خود برای پرداخت مطالبات معلمان شده است که البته این قانون در بودجه سال ۹۹ هم بود، اما تاکنون ریالی از فروش اموال مازاد برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان در نظر گرفته نشده است.

کد خبر: ۷۱٬۰۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha