۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
۱۷ پروژه عمرانی در روستاهای استان سمنان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
به مناسبت دهه فجر؛

۱۷ پروژه عمرانی در روستاهای استان سمنان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

سمنان- مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با اشاره به پروژه‌های قابل ‌افتتاح و کلنگ زنی در ایام‌الله دهه فجر گفت: ۱۳ پروژه عمرانی افتتاح و چهار پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا فلاحی بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود به تشریح پروژه‌های قابل‌افتتاح و کلنگ زنی در ایام‌الله دهه فجر پرداخت و اظهار داشت: عملیات اجرایی ٢٠٨ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان‌های سمنان و شاهرود ازجمله مهم‌ترین پروژه‌های قابل کلنگ زنی در این ایام محسوب می‌شوند.

وی بابیان اینکه پروژه طرح اقدام ملی مسکن در سمنان، اسحاق نبی (١) به تعداد ۷۲ واحد مسکونی کلنگ زنی می‌شود، افزود: پروژه اسحاق نبی (۲) به تعداد ۴۰ واحد مسکونی و پروژه طرح اقدام ملی مسکن در شاهرود، شهرک فدک به تعداد ٩۶ واحد مسکونی از دیگر پروژه‌هایی است که در این ایام کلنگ زنی می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان از آغاز عملیات اجرایی بهسازی معابر روستای کلاته ملا شهرستان دامغان خبر داد و گفت: احداث پل در راستای اجرای این پروژه انجام خواهد شد که به ارزش یک میلیارد و ٨٠٠میلیون ریال از محل اعتبارات ملی که عملیات اجرایی آن در این ایام آغاز می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه بهره‌برداری از این پروژه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی‌شده است، خاطرنشان کرد: درمجموع ۱۳ پروژه عمرانی بااعتبار ۲۶ میلیارد و ۱۸۸ میلیون ریال در سراسر استان سمنان به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان سهم شاهرود را از پروژه‌های قابل‌افتتاح امسال هفت پروژه عنوان کرد و یادآور شد: اجرای آسفالت درراه‌های روستایی عشقوان بااعتبار یک میلیارد و ۴٩٣ میلیون ریال، باغستان بااعتبار دو میلیارد و ٢۴۶ میلیون ریال، جاده روستای گرجی بااعتبار یک میلیارد و ۴۴٣ میلیون ریال و آسفالت جاده روستای تل بااعتبار یک میلیارد و ۴۴١ میلیون ریال ازجمله پروژه‌ها قابل‌افتتاح در شاهرود است.

فلاحی از اجرای سنگفرش، فضاسازی و آسفالت بااعتبار دو میلیارد ریال در روستای ده خیر و اجرای زیرسازی و آسفالت در روستای قلعه عضدی بااعتبار دو میلیارد و ٧٠٠ میلیون ریال خبر داد و گفت: اجرای زیرسازی و آسفالت روستای حجاج بااعتبار یک میلیارد و ٩٠٠ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در شاهرود به شمار می‌روند.

وی بابیان اینکه افتتاح پروژه جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت جاده روستای علاء از توابع شهرستان سمنان بااعتبار دو میلیارد و ٢۶٧ میلیون ریال در ایام دهه فجر انجام می‌شود، اضافه کرد: آسفالت جاده روستای معصوم‌آباد بااعتبار یک میلیارد و ٣۵٢میلیون ریال از توابع شهرستان دامغان و پروژه احداث دیوار حائل سنگی، سنگفرش و فضاسازی در روستای هدف گردشگری ملاده از توابع شهرستان مهدی‌شهر بااعتبار چهار میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال نیز در این ایام افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره به افتتاح پروژه سنگفرش جاده روستای افتر از توابع شهرستان سرخه بااعتبار یک میلیارد ریال ابراز کرد: پروژه اجرای آسفالت روستای ابراهیم‌آباد سفلی از توابع میامی بااعتبار یک میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در این بخش است.

فلاحی با تأکید بر اینکه این اعتبارات از محل اعتبارات ملی و اعتبار بند ب ماده ۶ برنامه ششم توسعه تأمین و تخصیص‌یافته است، تصریح کرد: افتتاح پروژه آسفالت روستای حسین‌آباد میامی بااعتبار دو میلیارد و ٣٩١ میلیون ریال در دستور کار است.

کد خبر: ۷۰٬۹۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha