۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
۴۵۳ پروژه هم‌زمان با دهه فجر در گنبدکاووس افتتاح یا کلنگ زنی می شود
معاون استاندار گلستان:

۴۵۳ پروژه هم‌زمان با دهه فجر در گنبدکاووس افتتاح یا کلنگ زنی می شود

گنبدکاووس- معاون استاندار گلستان گفت: در ایام دهه فجر امسال، ۴۵۳ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زا در گنبدکاووس افتتاح یا عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال، ۴۵۳ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زا با مجموع اعتبار هشت هزار و ۷۵۷ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۶۲۰ نفر در این شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

وی افزود: از مجموع پروژه‌های عمرانی و اقتصادی دهه فجر امسال گنبدکاووس، ۳۹۲ پروژه آن با هزینه انجام شده، پنج هزار و ۶۳۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که زنجیره تولید تخم مرغ و پولت (جوجه مرغ تخم‌گذار ) با سرمایه‌گذاری هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال و ایجاد فرصت شغلی برای ۱۹۶ نفر مهمترین طرح افتتاحی شهرستان است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس تصریح کرد: علاوه بر پروژه‌های قابل افتتاح گنبدکاووس در دهه فجر امسال، عملیات اجرایی ۶۱ پروژه با هزینه پیش بینی شده سه هزار و ۱۲۶ میلیارد ریال آغاز خواهد شد که احداث سامانه رادار هواشناسی استان گلستان در این شهرستان با پیش بینی اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال از مهمترین این پروژه‌ها است.

کد خبر: ۷۰٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha