۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۸
برنامه تحول خودروهای الکتریکی در چین چیست؟
ون بی وای دی در استرالیا

برنامه تحول خودروهای الکتریکی در چین چیست؟

به تازگی تصاویری از خودرو ون الکتریکی بی وای دی در استرلیا منتشر شده است. در چهار ماه گذشته این برای دومین بار است که خودرویی از بی وای در پارکینگ سیدنی مشاهده می‌شود.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی تصاویری از خودرو ون الکتریکی بی وای دی در استرلیا منتشر شده است. در چهار ماه گذشته این برای دومین بار است که خودرویی از بی وای در پارکینگ سیدنی مشاهده می‌شود.

در سال میلادی گذشته، یک خودرو اس یو وی از این خودروساز با نام تانگ نیز جهت شناسایی و بازار هدف وارد استرالیا شد. در کنار این موضوع نیز بی وای دی محصول دیگر خود یعنی تی ۳ نیز برای رقابت با تویوتا به استرالیا وارد شد بود.

هرچند که اطلاعات کمی از بی وای تی ۳ وجود دارد، اما این خودرو در سال ۲۰۱۴ به عنوان ون هیبرید پر فروش در بازار چین شناخته شد. در این محصول از باتری‌های استفاده شده که دامنه رانندگی را با یک بارشارژ افزایش می‌دهد. این خودرو براساس پلت فرم نیسان ان وی ۲۰۰ طراحی و ساخته شده است.

با این حال این خودروساز که جز بزرگترین باتری سازان دنیا و چین نیز محسوب می‌شود، به دنبال توسعه باتری به کمک نوکیا و موتورولا برای محصولات خود است.

گفتنی است که از خودروهای بی وای دی ای ۶ در سیدنی به عنوان تاکسی استفاده می‌شود.

در اواخر سال ۲۰۱۹ این خودروساز چینی به دنبال احداث نمایندگی فروش در استرالیا بود، این موضوع به دلیل خرید فراوان خودروهای چینی در این کشور ایجاد شد. در مجموع ۳۰ هزار و ۶۹۶ دستگاه خودرو ساخت چین در این کشور فروخته شده که رشد ۷۰ درصدی را به دنبال داشته است.

کد خبر: ۷۰٬۹۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha