۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
افتتاح واحد تولیدی آب آشامیدنی با ۳۱۰ هزار دلار سرمایه گذاری خارجی در زاهدان
رئیس صمت سیستان و بلوچستان خبر داد:

افتتاح واحد تولیدی آب آشامیدنی با ۳۱۰ هزار دلار سرمایه گذاری خارجی در زاهدان

زاهدان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: مجوزهای تاسیس جهت سرمایه گذاری خارجی در کمترین زمان ممکن در این استان صادر می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، داوود شهرکی صبح امروز در آیین بهره برداری از کارخانه آب آشامیدنی در شهرک صنعتی زاهدان، اظهار داشت: بر اساس قوانین سرمایه گذاری خارجی، سرمایه گذاران خارجی می توانند از طریق سازمان حمایت از سرمایه گذاری خارجی وزارت اقتصاد با ثبت شرکت با ۱۰۰ در صد سهام و یا مشارکتی  اقدام و جمهوری اسلامی ایران نیز این سرمایه گذاریها را تضمین می کند . 

وی افزود: سازمان صنعت،معدن و تجارت نیز به جهت تسهیل در امور سرمایه گذاری در کوتاهترین زمان ممکن مجوزهای تاسیس را صادر و زمین لازم را در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار خواهد داد و در صورتی که طرحی قابلیت اجرا در شهرک را نداشته باشد این موضوع از طریق دفتر خدمات سرمایه گذاری بررسی خواهد شد . 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: واحد تولیدی آب آشامیدنی بسته بندی با سرمایه گذاری خارجی ۳۱۰ هزار دلاری و ظرفیت تولید ۳۵ هزار تن در سال در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع و با سرمایه گذاری سرمایه گذار افغانستانی در شهرک صنعتی زاهدان ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: با ایجاد این طرح تولیدی زمینه ی اشتغال مستقیم ۲۰ نفر فراهم شده است .

کد خبر: ۷۰٬۸۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha