۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
 ۴ هزار و ۱۰۰ مترمکعب به ظرفیت پالایش تصفیه خانه های فاضلاب مازندران افزوده شد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران:

۴ هزار و ۱۰۰ مترمکعب به ظرفیت پالایش تصفیه خانه های فاضلاب مازندران افزوده شد

ساری- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: چهار هزار و ۱۰۰ مترمکعب در شبانه روز به ظرفیت پالایش تصفیه خانه های فاضلاب شهرکهای صنعتی استان در دولت تدبیر و امید افزوده شد.

به گزارش بازار به نقل از شهرک های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی اظهار داشت: ساخت تصفیه خانه فاضلاب در راستای پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی آب و خاک انجام شده که در این مدت چهار هزار و ۱۰۰ مترمکعب به ظرفیت پالایش تصفیه خانه های فاضلاب شهرکها و نواحی صنعتی استان اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف ایجاد شهرکها و نواحی صنعتی، حرکت در جهت توسعه پایدار بوده و مسائل زیست محیطی در ایجاد شهرکها و نواحی صنعتی دارای اهمیت زیادی است.

موسوی با بیان اینکه قبل از سال ۹۲ ظرفیت تصفیه خانه های فاضلاب شهرکها و نواحی صنعتی استان شش هزار مترمکعب پالایش در شبانه روز بوده است، اظهار کرد: تصفیه خانه های فاضلاب در شهرکهای صنعتی بشل سوادکوه با ظرفیت هزار و ۵۰۰ مترمکعب، جویبار ۷۰۰ مترمکعب، شهدای محمودآباد ۷۵۰ مترمکعب و ناحیه صنعتی نارنج داربن تنکابن ۱۵۰ مترمکعب و احداث مدول دوم تصفیه خانه های فاضلاب شهرکهای صنعتی بهشهر با ظرفیت ۲۵۰ مترمکعب، چمستان نور ۲۵۰ مترمکعب و بابلکنار ۵۰۰ مترمکعب احداث و به بهره برداری رسیده اند.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت چهار تصفیه خانه فاضلاب و سه مدول دوم در شهرکها و نواحی صنعتی استان ۲۵۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی و ملی هزینه شده است افزود: با افزایش چهار هزار و ۱۰۰ مترمکعب تصفیه فاضلاب، ظرفیت پالایش تصفیه خانه های فاضلاب شهرکها و نواحی صنعتی استان به ۱۰ هزار و ۱۰۰ مترمکعب در شبانه روز رسیده است.

موسوی بیان داشت: سیاست شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تمرکز برای افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب، احداث و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب در راستای صیانت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تصریح کرد: بهره مندی از زیرساختهای صنعتی و مدیریت بهینه زیست محیطی را می توان مهمترین مزیت استقرار صنعت در شهرکها و نواحی صنعتی دانست.

کد خبر: ۷۰٬۸۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha