۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
بارش برف و باران در کشور تا یکشنبه
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد

بارش برف و باران در کشور تا یکشنبه

رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش برف و باران در شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی، زاگرس، زاگرس مرکزی و شمالی خبر داد و اظهار کرد که فردا بر میزان بارش‌ها در شرق و شمال شرق کشور افزوده می‌شود.

به گزارش بازار، کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت آب‌وهوای کشور پرداخت و اظهار کرد: امروز در شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی، زاگرس، زاگرس مرکزی و شمالی بارش برف و باران و در سواحل شمالی کشور و استان‌های دامنه‌های جنوبی البرز، غرب و جنوب کشور بارش باران و گاهی رعد و برق و  وزش باد را انتظار داریم.

وی افزود: از بعد از ظهر فردا از میزان بارش‌ها در نوار غربی کشور کاسته شده و در مناطقی از شرق و شمال شرق کشور بارش‌ها به شکل باران و برف و گاهی وزش باد شدید ادامه خواهد یافت.

رفیعی گفت: امروز بیشترین بارش‌ها در استان چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، همدان، غرب کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، شمال قزوین، زنجان و همین طور جنوب اصفهان رخ خواهد داد.

به گفته وی فردا در جنوب آذربایجان غربی و نیمه شمالی آذربایجان شرقی بارش برف را خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز در بیشتر مناطق کشور به ویژه در استان‌های دامنه‌های جنوبی البرز، قزوین و نیمه‌شرقی کشور وزش باد رخ می‌دهد و فردا یکشنبه نیز در شمال شرق و شرق و روز دوشنبه نیز در مناطق شرق و جنوب شرق کشورمان وزش باد را انتظار داریم.

رفیعی گفت: ضمن اینکه امروز دریای خزر و شمال خلیج فارس مواج خواهند بود و از بعد از ظهر فردا تا دوشنبه، مناطق مرکزی و شرق خلیج فارس مواج می‌شود و از روز دوشنبه تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور، آسمان صاف و جوی پایدار را خواهیم داشت. همچنین  امروز در خوزستان وزش باد شدید و گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت آب و هوای تهران عنوان کرد: امروز آسمان تهران نیمه ابری است و در بعضی از ساعات بارش باران را خواهد داشت و در ساعت های بعد از ظهر، وزش باد شدید رخ می‌دهد. ضمن اینکه حداکثر دمای امروز تهران به ۱۱ درجه خواهد رسید.

کد خبر: ۷۰٬۸۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha